سیستم خزانه‌داری در شهرداری خرم‌آباد ایجاد می‌شود

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از سیستم خزانه‌داری در شهرداری این شهر خبر داد و گفت: با این اقدام سال آینده برای نخستین‌بار حقوق دستمزد فعالیت‌های مالی در شهرداری خرم‌آباد تجمیع خواهد شد.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این راستا نمونه‌های موفق این سیستم در یزد و مشهد را در خرم‌آباد مدل‌سازی کرده‌ایم و هم‌اکنون کارشناسان در حال آموزش در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه سال آینده برای نخستین‌بار حقوق دستمزد فعالیت‌های مالی در شهرداری خرم‌آباد تجمیع خواهد شد، تصریح کرد: در این مسیر تخصص‌گرایی در اولویت و محور کار قرار می‌گیرد و تقدم و تأخر در پرداخت حقوق نخواهیم داشت، همچنین مدیریت منابع مالی متمرکز خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: اعتراضاتی از سوی مردم در ارتباط با نحوه دریافت عوارض، ایستادن در صفوف، صدور فیش‌ها، تأخیر در فعالیت‌ها به خصوص صدور پروانه ساختمانی وجود دارد، بررسی شده و بسیاری از امور به دفاتر کارگزاری واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۱ دفتر کارگزاری در این راستا فعال می‌شود و با سیستم خزانه‌داری شهرداری خرم‌آباد در ارتباط خواهد بود.

کد خبر 553163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.