تاسیس خانه ریاضیات در کاشان

رئیس دانشگاه پیام‌نور کاشان گفت: خانه‌های ریاضیات ایران طبق اساسنامه فعالیت خود به فعالیت‌های علمی و آموزشی در زمینه ریاضیات به علاقه‌مندان این رشته در تمام حوزه‌های مرتبط ملی و بین‌المللی می‌پردازد و محلی برای ارتقا و تقویت دانش ریاضی در همه سطوح به شمار می‌آید.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای نخستین بار در شهرستان کاشان با مجوز انجمن شورای خانه‌های ریاضیات ایران، مجوز فعالیت خانه ریاضیات در دانشگاه پیام نور این شهر و با همکاری اساتید برجسته دانشگاه‌های کاشان و آموزش و پرورش شهرستان کاشان صادر شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان افزود: خانه‌های ریاضیات ایران طبق اساسنامه فعالیت خود به فعالیت‌های علمی و آموزشی در زمینه ریاضیات به علاقه‌مندان این رشته در تمام حوزه‌های مرتبط ملی و بین‌المللی می‌پردازد و محلی برای ارتقا و تقویت دانش ریاضی در همه سطوح به شمار می‌آید.

رئیس هیئت امنای خانه ریاضیات کاشان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح رسمی خانه ریاضیات کاشان با همدلی و همکاری همه مسئولان و دلسوزان شهرستان این مرکز محلی برای رشد و تقویت استعداهای بالقوه و افزایش هوش هیجانی مؤثر کوکان، نوجوانان و جوانان در زمینه علم شیرین و پرکاربرد ریاضی تبدیل گردد و در کاهش دغدعه والدین در آموزش ریاضی دانش آموزان گام‌های اساسی برداشته شود.

گفتنی است؛ دانشگاه پیام نور مرکز کاشان از سال ۱۳۸۰ تاکنون به فعالیت آموزشی و فرهنگی در کاشان پرداخته است و هم اکنون بیش از ۲۵۰۰ دانشجو در این مرکز علمی مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 553044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.