بازگشت غریبانه هندبالیست‌ها به ایران

تیم ملی هندبال مردان ایران، روز گذشته با کسب مقام چهارم آسیا و کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان بدون استقبال مسئولان وارد ایران شد.

به گزارش ایمنا، مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از بیست‌وهشتم دی تا یازدهم بهمن‌ماه به میزبانی عربستان انجام شد. تیم ملی هندبال ایران بعد از هشت سال، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را برای بار دوم در تاریخ هندبال ایران کسب کرد و در رده چهارم مسابقات ایستاد. هندبالیست‌های ایران روز گذشته سه‌شنبه دوازدهم بهمن به ایران رسیدند ولی هیچ مسئولی برای استقبال از ملی‌پوشان حاضر نشد!

هندبالیست‌های ایران هر چند در دیدار پایانی مقابل عربستان شکست خوردند و مدال برنز را از دست دادند، اما آن‌ها بعد از هشت سال مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند و در رده چهارم آسیا قرار گرفتند و در حالی که انتظار داشتند همانند رشته‌های دیگر مورد استقبال مسئولان ورزش قرار بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد و آن‌ها غریبانه و تنها با استقبال جمعی از خانواده هندبال و «ممبینی» به ایران آمدند.

تیم ملی ایران در این مسابقات با پنج برد پیاپی مقابل هند، استرالیا، عربستان، عراق و کویت و دو شکست مقابل بحرین و قطر به دیدار رده‌بندی رسید. هندبالیست‌های ایران در دیدار رده‌بندی مقابل عربستان میزبان شکست خوردند و مدال برنز از دست رفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 553032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.