برنامه روز سوم بخش فرهنگی جشنواره فیلم فجر

زمان برگزاری روز سوم نشست‌های فرهنگی چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز سوم نشست‌های فرهنگی چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره، نشست‌های جریان‌شناسی فرهنگی سینمای پس از انقلاب، رنگ در سینمای امروز ایران، سینما، فلسفه و معنا و شیوه روایی در سینمای عباس کیارستمی برگزار خواهد شد.

نشست‌های فرهنگی در روز سوم خانه جشنواره در بخش سینمادانش، نشست جریان‌شناسی فرهنگی سینمای پس از انقلاب (دانشگاه امام صادق) ساعت ۱۳ برگزار می‌شود و در سایت آپارات قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین نشست تخصصی با موضوع رنگ در سینمای امروز ایران با حضور محمود کلاری، کامران سحرخیز و ساعد نیک‌ذات ساعت ۱۵ در سالن چهار برگزار می‌شود.

در نشست فرهنگی شبی با اندیشمندان، سینما، فلسفه و معنا با سخنرانی بیژن عبدالکریمی ساعت ۱۸:۱۵ در سالن پنج برگزار می‌شود. ِدر نشست فرهنگی قاب‌های ماندگار نمایش و بررسی آثار گنجینه‌های سینمای ایران، شیوه روایی در سینمای عباس کیارستمی با سخنرانی سیف‌الله صمدیان ساعت ۱۹:۳۰ در سالن چهار برگزار می‌شود و در ادامه، "فیلم خانه دوست کجاست؟ " روی پرده خواهد رفت.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره از دوشنبه _یازدهم بهمن‌ماه_ و در سینماهای مردمی از سه‌شنبه _دوازدهم بهمن‌ماه_ آغاز شده است.

کد خبر 552962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.