بازدید برخی از نمایندگان تهران از منطقه دو پایتخت

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران به ارائه توضیحاتی درباره نظارت میدانی هیئتی از نمایندگان تهران از منطقه دو پایتخت پرداخت.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازدید نمایندگان تهران از منطقه دو پایتخت، اظهار کرد: من به همراه مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران، معاون فرمانداری تهران و شهردار منطقه دو بازدیدی از این منطقه داشتیم که نشست جمع‌بندی آن در مسجد امام صادق (ع) تشکیل شد.

وی افزود: ساماندهی دست‌فروشان گذر ستارخان تا چهارراه خسرو، ساماندهی دلالان ارز از فلکه اول تا دوم صادقیه و همکاری با پلیس امنیت جهت جمع‌آوری آنها از مصوبات ابتدایی این نشست بود. همچنین مقرر شد شهرداری منطقه دو تهران امور تعاونی سازمان نقشه‌برداری کشور را پیگیری کند، عملیات ترمیم و بازسازی در بلوار شهدای صادقیه بر اساس قول شهردار باید تا پایان خرداد سال آینده انجام شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه مقرر شد بررسی‌های لازم جهت نصب کیوسک نیروی انتظامی در محدوده فلکه اول تا فلکه دوم صادقیه در شورای تأمین انجام شود، تاکید کرد: همچنین مقرر شد اداره آب و فاضلاب با مجوز شهرداری تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸ هزار انشعاب فاضلاب را اجرا کند و متعهد شد امور پیمانکاری را به صورت مناقصه عمومی واگذار کند تا از ایجاد انحصار و رانت جلوگیری شود. همچنین مقرر شد شهرداری منطقه دو و فرمانداری تهران از محل ارزش افزوده و تملک دارایی‌ها جمعاً مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت بازسازی مدارس در حال تخریب منطقه با اولویت مدرسه‌های برادران شهید جهانی‌نسب و شهید بهشتی هزینه شود.

خضریان تصریح کرد: مقرر شد شهرداری تهران ظرف یک هفته در خصوص عقب‌نشینی باشگاه نفت واقع در محله طرشت، مکاتبات لازم را انجام دهد تا این اقدام با ورود فرمانداری تهران و با همکاری شهرداری تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام شود.

وی در پایان گفت: پیرو مطالبات مردمی جهت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی مسجد امام جعفر صادق (ع) که از مساجد قدیمی محله صادقیه است، مقرر شد شهرداری منطقه شش عدد باند صوتی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را خریداری و نصب کند، همچنین با توجه به عدم دید مناسب مسجد امام جعفر صادق (ع) از حاشیه خیابان، مقرر شد طرح زیباسازی از محل بودجه شهرداری در طرح بازسازی بلوار شهدای صادقیه اجرا شود.

کد خبر 552900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.