تذکر عضو شورای شهر به مدیریت پروژه های آب و برق شهر ساری

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری از ادارات آب و برق ساری خواست نسبت به پروژه های شهری حوزه این ادارات دقت ویژه داشته و خساراتی که به وارد می شود را جبران کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام ایرجی در نطق پیش از دستور بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه وجدان اقتضا می‌کند که همه تصمیمات ما در جهت منافع شهر باشد، اظهار کرد: آنچه ساری امروز بدان نیاز دارد وفاق اجتماعی و هم افزایی نیروهای مؤثر در شهر می‌باشد. ساری شهری است که در چند سال گذشته اتفاقات تلخی را تجربه کرده است و اعتماد شهروندان به شهرداری به کمترین حد خود رسیده، ما باید با اقداماتی مناسب و دقیق، این اعتماد را به شهر بازگردانیم تا شهروندان با شهرداری آشتی کنند.

وی افزود: امروز نوبت ماست که با همبستگی خود به تقویت اعتماد در جامعه کمک کنیم زیرا این اعتماد مردم می‌تواند یک عامل تعیین کننده در توسعه شهر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری به مدیریت آب و فاضلاب شهرستان متذکر شد نسبت به اجرای برخی از پروژه‌ها و فاضلاب شهری اقدام اساسی داشته و بابت خساراتی که به آسفالت شهر زده شده با ترمیم یا پرداخت هزینه آن را جبران نمایند.

ایرجی به مدیریت برق شمال و جنوب ساری متذکر شد تا برای اصلاح شبکه روشنایی سطح شهر که به حالت فرسودگی رسیده اقدامات لازم را انجام دهند و از صندلی گردان خود بلند شده و یک شب از سطح شهر بازدید کنند و ببینند چند درصد از لامپ‌های سطح شهر روشن می‌باشد.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای از اساتید دانشگاه و صاحب نظران در شهرداری تشکیل شود تا با رایزنی با دانشگاه‌های استان و کشور پیشنهادهای آنها را دریافت کرده و با کارشناسی این طرح‌ها محورهای توسعه شهر را شناسایی کنند، اظهار کرد: برند شهر را مشخص و کمپین‌هایی برای معرفی این برند، با کمک رسانه‌ها تشکیل دهند که چشم انداز توسعه ساری مشخص گردد و در مسیر توسعه قرار گیرد.

کد خبر 552893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.