زباله‌سوز ساری دست دوم نیست

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تکذیب خبر دست دوم بودن زباله‌سوز این شهر، گفت: انتظار می‌رود برخی مدیران استانی قبل از انجام مصاحبه با رسانه‌ها، نسبت به بررسی مسائل و کسب اطلاعات لازم اقدام کنند تا با اعلام گزارش‌های خلاف واقع، باعث دلسردی مردم نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز شعبانی، در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، توجه مدیران ملی به مسائل ساری جلب شد که نمونه آن حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در این شهر برای بررسی طرح تفصیلی است که امیدواریم نتیجه آن به تصویب این طرح در شورای عالی معماری و شهرسازی منجر شود.

وی افزود: اخیراً حضور مدیران ارشد سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت پیگیری مسائل شهرداری در حوزه‌های مدیریت پسماند، حمل‌ونقل و آتش‌نشانی را در ساری داشتیم که در پی آن، پروژه نیروگاه زباله‌سوز در کانون توجه قرار گرفت و در جلسه‌ای ضرورت حمایت ملی برای تکمیل این پروژه را یادآور شدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: انتظار می‌رود برخی مدیران استانی قبل از انجام مصاحبه با رسانه‌ها، نسبت به بررسی مسائل و کسب اطلاعات لازم اقدام کنند تا با اعلام گزارش‌های خلاف واقع، باعث دلسردی مردم نشوند، به طور مثال اعلام شده ماشین‌آلات زباله‌سوز، این شهر دست دوم و جزو فناوری منسوخ کشورهای دیگر است که این موضوع به هیچ‌وجه واقعیت ندارد.

وی گفت: از نظرات کارشناسانه برای ارتقای سطح عملکرد مجموعه استقبال می‌کنیم، اما باید این نظرات پشتوانه مطالعاتی و کارشناسی داشته و مستدل باشد، در ضمن تجهیزات نیروگاه زباله‌سوز از زمانی که خریداری و وارد شده، هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است تا مستعمل یا فرسوده شود.

کد خبر 552892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.