برگزاری جشن انقلاب مردمی در قزوین

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته جشن پیروزی انقلاب و ایام دهه مبارک فجر با مشارکت مردم و فضاسازی مناسب شهری برگزار می‌شود.

قاسم الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جشن پیروزی انقلاب و ایام دهه فجر، اظهار کرد: امسال جشن پیروزی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و مردم به عنوان رکن اصلی تداوم انقلاب حضور خواهند داشت و در فضا سازی شهری، آذین‌بندی، مراسم نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: در جلسه هماهنگی و ستاد دهه فجر در شهرداری قزوین وظایفی را به سازمان‌های زیرمجموعه محول کردیم تا حضور مردم را پررنگ کنند، همچنین تعداد زیادی پرچم برای سردر منازل فراهم شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سازمان زیباسازی دریافت کنند و در این جشن بزرگ حضور یابند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: تهیه بیش از سه هزار شاخه گل برای گلباران مزار شهدا، ادای احترام به مزار شهدا با حضور مسئولان و شهروندان، فضاسازی میادین شهری و معابر، ورودی و خروجی‌های شهر، بیلبوردها، فیکسچرها و فضاسازی پل‌ها، مکان‌های پرتردد، ایجاد غرفه در پیاده‌روی فرهنگی سبزه میدان، چاپ پوستر برای سازمان تاکسیرانی و نصب آن روی تاکسی‌های شهری، از دیگر اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر است تا جشن پیروزی انقلاب پر رنگ‌تر از گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت این ایام سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌کنند، تصریح کرد: توجه به نواحی منفصل شهری در فضاسازی شهری، برگزاری جشن‌های سیار، هماهنگی با هنرمندان با اجرای سرود و نمایش در سطح شهر جهت شادابی مردم و تنوع برنامه‌های ویژه دهه فجر مورد توجه قرار گرفته است.

الهیاری گفت: ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای مردم و سازمان‌ها ایجاد کرده و با توجه به سویه اومیکرون که در کشور همه‌گیر شده است، تمام تجمعات و مراسم با هماهنگی و مجوز ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا انجام خواهد شد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مد نظر قرار می‌گیرد.

کد خبر 552877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.