فن‌مارویک: بازیکنانم نا امیدم کردند / شانس‌مان برای رفتن به جام‌جهانی خیلی کم است

سرمربی تیم‌ملی امارات گفت: اصلا عملکرد امیدوارکننده‌ای مقابل ایران نداشتیم؛ هرچند زمان و تمرکزمان هم برای این دیدار کافی نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فن‌مارویک پس از شکست تیم‌ملی امارات مقابل ایران در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم ولی از نتیجه و عملکرد بازیکنانم در این دیدار نا امید شدم؛ در نیمه‌اول بازیکنانم شجاعت لازم را نداشتند، کند بودیم و اشتباهات فردی هم داشتیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه‌دوم زمان سپری شد تا بتوانیم به بازی برگردیم اما نتوانستیم به نتیجه مناسب برسیم؛ حتی نتوانستیم شانس کافی برای گل زدن ایجاد کنیم. می‌توانستیم بهتر باشیم ولی نشد، نتیجه اصلاً امیدوارکننده نبود و باختیم.

سرمربی امارات با اشاره به غیبت بازیکنانش در بازی امشب برابر تیم‌ملی ایران تصریح کرد: فعلاً به بازی بعدی فکر نمی‌کنم؛ ما برای این بازی زمان و تمرکز کافی نداشتیم. دو بازیکن محروم در این بازی داشتیم و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

فن‌مارویک در پایان در خصوص شانس صعود امارات به پلی‌آف جام‌جهانی خاطرنشان کرد: قطعاً شانس‌مان کم شده، باید ببینیم بازی‌های بعدی چگونه پیش می‌رود و بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم؛ امیدوارم همه بازیکنان را در هفته‌های بعدی در اختیار داشته باشیم.

کد خبر 552862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.