۶ میلی‌متر بارش در اصفهان و ۲۸ سانتی‌متر برف در فریدون‌شهر

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افت ۵ تا ۷ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته، ‌ ۶.۱ میلی‌متر بارش در اصفهان ثبت شد و بیشترین میزان بارش هم در شهرستان فریدون‌شهر با ۵۱.۱ میلی‌متر باران و ۲۸ سانتی‌متر برف به ثبت رسید.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی سامانه بارشی از روی استان تا اواخر وقت امروز است. بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق استان به شکل نیمه ابری تا تمام ابری، مه‌آلود، گاهی با بارش برف و باران و در ساعات بعداز ظهر وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از فردا تا اواخر هفته جوی نسبتاً پایدار روی استان حاکم است، ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده پنج تا هفت درجه کاهش می‌یابد و دمای اصفهان نیز در گرم‌ترین ساعات به شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد. کمترین دما نیز صبح فردا با منفی پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان روز ممکن است بارش‌های پراکنده در شهر اصفهان ادامه یابد، تصریح کرد: سردترین نقطه استان بوئین و میاندشت با منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۱۲ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان است.

وی درخصوص میزان بارش در شهرهای مختلف استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۱ میلی‌متر باران در شهر اصفهان، اردستان با ۳.۳ میلی‌متر، بوئین و میاندشت ۴.۴ میلی‌متر، چادگان ۳۱.۱ میلی‌متر باران و ۱۴ سانتی‌متر برف، خوانسار ۵.۵ میلی‌متر باران و پنج سانتی‌متر برف، خور و بیابانک ۱.۴ میلی‌متر باران، داران ۹.۵ میلی‌متر باران و ۱۸ سانتی‌متر برف، زرین‌شهر ۱۲.۹ میلی‌متر باران و ۹ سانتی‌متر برف، سمیرم ۲۰ میلی‌متر باران و ۱۵ سانتی‌متر برف، شهرضا ۸.۵ میلی‌متر باران و شش سانتی‌متر برف، فریدون‌شهر ۵۱.۱ میلی‌متر باران و ۲۸ سانتی‌متر برف، گلپایگان ۵.۱ میلی‌متر باران و چهار سانتی‌متر برف، مبارکه ۹.۲ میلی‌متر باران، میمه ۷.۵ میلی‌متر باران و هشت سانتی‌متر برف، نائین سه دهم میلی‌متر باران، نجف‌آباد ۱۳.۱ میلی‌متر باران و ۹ سانتی‌متر برف، نطنز یک دهم میلی‌متر و ورزنه هم سه میلی‌متر بارش باران داشته است.

کد خبر 552687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.