اهدای خون ۱۰۰ نفر از کارکنان کنترل نظارت شهرداری اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۱۰۰ نفر از مسئولان و همکاران خدوم کنترل نظارت مناطق پانزده‌گانه شهرداری همزمان با ایام الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی ایران در یک اقدام خداپسندانه اقدام به اهدا خون کردند.

روح الله ابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی و با توجه به وضعیت کمبود خون در بانک خون استان، کارکنان پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان جلوه‌ای از انسانیت را با اهدای خون به نمایش گذاشتند

وی با بیان اینکه این امر خداپسندانه و انسان دوستانه وظیفه شرعی و انسان دوستانه است که با هدف کمک به بیماران نیازمند انجام گرفت، افزود: به محض اطلاع از وضعیت کمبود بانک استان حدود ۱۰۰ نفر از پرسنل به صورت داوطلبانه و خودجوش در این امر خیرخواهانه شرکت کردند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: نیاز به خون یکی از نیازهای ضروری، روزانه و همیشگی برای بیماران نیازمند به آن است و افراد واجد شرایط می‌توانند در این اقدام خداپسندانه و با مراجعه به پایگاه انتقال خون به هموطنان زندگی دوباره اهدا کنند که این مهم را کارکنان محقق کردند.

وی تصریح کرد: اهدای خون نمادی از همدلی، احساس مسئولیت و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع‌دوستی به شمار می‌رود و اهداکنندگان خون بدون هیچ توقع بخشی از وجودشان را تقدیم همنوعان می‌کنند.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: این اقدام یکی از اعمال بشر دوستانه بوده و نماد ایثارگری و فداکاری به منظور نجات جان بیماران نیازمند به خون به شمار می‌آید.

کد خبر 552684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.