اسکوچیچ: بازیکنانم باید کاملا آگاهانه بازی کنند/ صدرنشینی در گروه برایمان بسیار مهم است

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: بدون شک به‌دنبال صدرنشینی در گروه هستیم و در تمامی بازی‌ها با تمام قوا به‌مصاف حریفان می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل امارات در مقدماتی جام‌جهانی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ما در بازی با عراق کار را برای صعود به جام‌جهانی قطر تمام کردیم؛ اما بازیکنانم باید این را بدانند در هر بازی نماینده کشورشان هستند و فردا هم باید بهترین عملکردشان را برای پیروزی به‌نمایش بگذارند.

وی با اشاره به حریف فردای ایران افزود: امارات تیم خوبی است، قبلاً با آن‌ها دیدار داشته‌ایم و انتظار یک بازی سخت را در مقابل امارات دارم، مطمئناً هرچه در توان داریم برای این دیدار به اجرا در می‌آوریم.

سرمربی تیم‌ملی ایران درخصوص غایبان تیم‌ملی در دیدار فردا مقابل امارات تصریح کرد: در بازی با امارات علیرضا بیرانوند را به‌دلیل ابتلا به ویروس‌کرونا و شجاع خلیل‌زاده را به‌دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. ضمن اینکه باید اضافه کنم پنج بازیکن هم از قبل در اختیار نداشتیم و این دو نفر به جمع غایبان اضافه می‌شوند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که باتوجه به فیکس بودن بیرانوند در سال‌های اخیر و همچنین عملکرد خوب امیر عابدزاده او دروازه‌بان اولش را انتخاب کرده یا خیر خاطر نشان کرد: این موضوع به چند سال گذشته محدود نمی‌شود و در دوران من هم بیرانوند در بسیاری از بازی‌ها به‌عنوان گلر اول درون دروازه ایران بوده است؛ هر کدام در هر زمان شرایط آرمانی بهتری داشته باشند درون دروازه خواهند ایستاد. این یک دردسر شیرین برای من است و هرکدامشان که درون دروازه باشند خیالم راحت است، ضمن اینکه رقابت دوستانه‌ای بین آنان وجود دارد.

وی در رابطه با اینکه تیم‌ملی ایران در دیدار مقابل امارات با ترکیب اصلی بازی می‌کند یا خیر اظهار کرد: هر زمانی که به‌عنوان نماینده ایران پا به میدان می‌گذاریم قوی‌ترین ترکیب آن زمان را انتخاب می‌کنم؛ در بازی‌های دوستانه شاید ترکیب‌های متفاوتی را امتحان کنیم اما در دیدارهای حساس مانند بازی فردا با جدیت صددرصدی و تمام قوا به میدان خواهیم رفت؛ برایمان صدرنشینی در گروه بسیار مهم است و باید تمامی بازی‌ها را ببریم؛ به‌عنوان رهبر تیم هم مانند هر بازی یک پیام برای بازیکنان تیمم دارم و آن این است که از غفلت در بازی دوری کنند.

سرمربی تیم‌ملی ایران در پایان با تاکید بر اینکه تیمش با مسئولیت‌پذیری وارد میدان می‌شود گفت: امیدوارم بازیکنانم در دیدار مقابل امارات آگاه باشند؛ باید فردا با تمام وجود به‌مصاف حریف بروند تا مثل بازی مقابل عراق، پایان شیرینی داشته باشیم. به‌عنوان نماینده و رهبر ایران به مردم ایران پیام می‌دهم که ما و بازیکنانم با مسئولیت‌پذیری وارد زمین می‌شویم و بهترین عملکردمان را در زمین اجرا خواهیم کرد؛ همچنین امیدوارم ویروس کرونا ما را مجبور به تغییرات در آخرین زمان‌ها نکند.

کد خبر 552562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.