طرح روان‌سازی ترافیک ورودی شهر ساری اجرایی می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساری از اجرایی شدن طرح روان‌سازی ترافیک ورودی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحمزه حسینی در نشست هماهنگی اجرای طرح دوربرگردان بلوار امام رضا (ع) در ورودی شهر ساری با اشاره به اهمیت ایجاد دوربرگردان بلوار امام رضا (ع) جهت سهولت تردد شهروندان، اظهار کرد: لازم است قبل از اجرای هر پروژه ابتدا موانع و معارضات موجود جهت اجرای آن هموار شود.

وی افزود: در اجرای پروژه دوربرگردان بلوار امام رضا (ع) نیز باید موانع بررسی شود تا مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

همچنین علیرضا سعیدی، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار ساری در ادامه نشست با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه دوربرگردان در بلوار امام رضا (ع)، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار ساری و مصوبه شورای ترافیک شهرستان و همچنین نزدیک شدن به فصل بهار و حضور گردشگران، تمام پروژه‌ها باید در زمان‌بندی مناسب به مرحله اجرا برسد.

عباس اسماعیلی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری نیز در این نشست، تصریح کرد:: کارشناسان حوزه فنی با بررسی‌های مستمر و مطالعات کارشناسی از نقاط ترافیکی، طراحی‌های مختلفی را جهت اجرای پروژه‌های روان سازی ترافیک در دستور کار قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه و طراحی پروژه دوربرگردان بلوار امام رضا (ع) با توجه به اینکه مسیر ورودی شرق شهر ساری است گامی مؤثر در جهت روان‌سازی و حل معضلات ترافیکی آن محور خواهد بود.

پیام ایمانی، رئیس سازمان عمران شهرداری ساری نیز، گفت: این سازمان آمادگی همکاری و اجرای پروژه‌های مختلف جهت سهولت تردد شهروندان را دارد.

به گزارش ایمنا، طرح اصلاح هندسی خیابان‌ها و معابر مرکز استان با همکاری سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری اجرایی می‌شود. این طرح‌ها با هدف ساماندهی ترافیکی، نظم بخشی به تردد وسایل نقلیه، زیباسازی و تغییر مبلمان شهری و رفع گره‌های ترافیکی در بلوار امام رضا و دیگر نقاط شهر عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 552456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.