مشخص‌شدن تکلیف تیم‌های پنجم تا هشتم/ کره‌ای‌ها به پنجمی راضی شدند!

پس از انجام دو دیدار در روز گذشته، جایگاه چهار تیم در بین رده‌های پنجم تا هشتم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی که هنوز رقابت‌های قهرمانی هندبال ۲۰۲۲ آسیا در جریان است، پس از قطعی‌شدن جایگاه تیم‌های شانزدهم تا نهم، چهار تیم دیگری که از رسیدن به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بازماندند، برای جایگاه‌های پنجم تا هشتم آسیا در سال ۲۰۲۲ روز گذشته به‌مصاف یکدیگر رفتند.

کویت ۳۲ _ ازبکستان ۳۰

در دیداری که برای جایگاه هفتم و هشتم انجام شد، تیم‌های دوم مرحله‌گروهی بازنده‌ها را مقابل همدیگر قرار داد. برنده این جدال کویت بود که با یک عملکرد بهتر، جایگاه هفتمی آسیا را از آن خود کرد و رده هشتم هم به ازبک‌ها رسید.

کره‌جنوبی ۲۶ _ عراق ۲۴

در مهم‌ترین دیدار برای به‌دست آوردن رتبه پنجم و ششم، کره‌جنوبی و عراق از ساعت ۱۸ به‌مصاف هم رفتند. کره‌جنوبی که یکی از شانس‌های کسب مقام در این رقابت‌ها بود، پس از مبتلا شدن بازیکنانش به ویروس کرونا، نتوانست در دیدار آخر مرحله یک‌چهارم نهایی بازی کند تا با بدشانسی از صعود به جام‌جهانی هم باز بماند. عراق هم در مرحله یک‌چهارم نهایی موفق به صعود نشد و پس از قرار گرفتن در رتبه اول مرحله دوم تیم‌های بازنده، باید برای کسب مقام پنجمی رقابت کند. در نهایت کره‌جنوبی ۲۶ بر ۲۴ عراق را شکست داد تا نایب‌قهرمان دوره قبل به پنجمی این دوره رضایت دهد.

کد خبر 552452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.