اولویت‌بندی پروژه‌های دو محله وحید و فرح‌آباد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: در جلسه هم‌اندیشی مدیران شهری با معتمدان محلات وحید و فرح‌آباد، پروژه‌های مورد نیاز این دو محله اولویت‌بندی شد.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شعار "اصفهانِ من شهر زندگی" برای اداره شهر اصفهان الگوی "شهر همگرا" برنامه‌ریزی شده است که نخستین گام آن همگرایی، همدلی و همراهی است و یکی دیگر از اصول شهر همگرا، مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری است؛ در این راستا هر چه بتوانیم از مشارکت مردم برای عمران منطقه استفاده کنیم به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: محله‌محوری در ارائه خدمات به شهروندان و همکاری آن‌ها برای پیشبرد اهداف نقش بسزایی دارد و زمینه‌ساز ارتقای سطح تعلق شهروندان نسبت به محل زندگی خود است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان افزود: آزادسازی گلوگاه‌ها، احداث باشگاه ورزشی، ایجاد فضای سبز و محیط‌های مفرح و شاد برای اهالی محل و احداث ورزشگاه و فرهنگسرا از جمله مطالبات مردم این محلات است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم مدیران شهری بر آن هستیم در هر محله پاتوق گنجینه‌های آن محله را ایجاد کنیم تا کهن‌سالان آن محله در فضای دوستانه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و پزشکی متناسب با سن خود را داشته باشند.

رضایی اظهار کرد: طرح آزادسازی گلوگاه‌ها هر ساله مورد توجه منطقه پنج قرار گرفته است، این محلات در چند نقطه با مشکل گلوگاهی مواجه بوده‌اند که به زودی آزادسازی آن‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 552356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.