چگونه راحت و با اطمینان خودرو اقساطی بخرید!

خرید اقساطی خودرو راهکاری بسیار بسیار هوشمندانه بوده و اثبات می‌کند، در نا امیدی بسی امید است.

بله… اگر به دنبال یک راه نجات از زندگی کردن بدون ماشین هستید، بهترین پیشنهاد اقدام به خرید اقساطی خودرو می‌باشد. در سال‌های اخیر که قیمت خودروهای تولید داخلی و خارجی افزایش قیمت بسیار چشمگیری داشتند، خرید خودرو به صورت نقدی سخت شده و حتی برای برخی از خانواده‌ها غیرممکن است.

از طرفی با وجود اینکه خرید خودروی صفر از کارخانه‌های دولتی به صورت مستقیم امکان دارد، اما برنده شدن در لیست ثبت نام بلندبالای متقاضیان بسیار سخت می‌باشد. عموماً کارخانجات در بخش فروش مستقیم خود مبلغ قیمت خودرو را به صورت دو مرحله‌ای دریافت می‌کنند. به همین جهت عدم برقراری طرح‌های خرید اقساطی از سوی تولید کننده موجب می‌شود که مردم عادی نتوانند برای خرید خودرو اقدام نمایند. قطع به یقین در ذهنتان یک سوال بزرگ ایجاد شده است که از چه طریقی می‌توان برای خرید اقساطی خودرو اقدام کرد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، ادامه‌ی این مقاله را با دقت مطالعه نمائید.‌

طرح خرید اقساطی خودرو پر فایده است!

آنچه که مسلم است، اگر راه‌اندازی طرح فروش اقساطی خودرو هیچ سود و مزیتی نداشته باشد، به هیچ وجه از سوی شرکت‌های مربوطه برقرار نمی‌شوند. به همین جهت با قاطعیت می‌توان گفت طرح خرید اقساطی خودرو مزیت‌های بیشماری دارد که دانستن آن موجب اطمینان خاطر خانواده‌ها برای خرید خواهد شد. برخی از برجسته‌ترین مزایای این طرح از خرید خودرو به شرح زیر می‌باشد:

  1. در مرحله‌ی اول هر شرکتی که اقدام به فروش اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی نماید، خودروهای در اختیار خود را به فروش رسانده و زودتر به درآمد مورد نظر خود خواهد رسید؛ چراکه توان خرید نقدی در جامعه بسیار کاهش یافته است.
  2. در طرح خرید اقساطی انواع خودرو خانواده‌ها با هر توان مالی که باشند می‌توانند برای خرید اقدام کنند، زیرا قیمت نهایی خودرو به صورت چند مرحله‌ای پرداخت خواهد شد. به این تریتیب بار مالی و فشار اقصادی کمتری وارد خواهد شد.
  3. با وجود این نوع از شرایط برای خرید خودرو، علاقمندان به در اختیار داشتن خودروهای خارجی هم می‌توانند به آرزوی خود دست پیدا کنند. اگر خرید خودروی خارجی به صورت نقدی سخت باشد، به صورت اقساطی شرایط خرید هموارتر خواهد بود.
  4. عموماً برای خرید اقساطی خودرو گزینه‌های مختلفی از خودروهای تولید شرکت‌های سایپا، ایران خودرو و شرکت‌های خارجی ارائه می‌شود تا افراد باب سلیقه و توان خود انتخاب و خرید نمایند.

چگونه راحت و با اطمینان خودرو اقساطی بخرید!

موارد فوق تنها بخشی از مزایای خرید از شرکت‌های دارای طرح فروش اقساطی است، بنابراین ممکن است شرایط موجود در هر شرکتی مزایای دیگری نیز داشته باشد. پس می‌بایست در قدم اول به دنبال پیدا کردن یک شرکت فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو باشید که شرایطی متناسب با رفاه عموم مردم جامعه داشته باشد.

بهترین پیشنهادات برای خرید اقساطی خودرو

با روی کار آمدن طرح‌های خرید اقساطی خودرو از سوی شرکت‌های مختلف، بسیاری از افراد توانایی خرید خودروهای بهتر از حد تصور خود را نیز پیدا خواهند کرد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید، قطعاً به دنبال انتخاب بهترین گزینه موجود برای خرید خودرو خواهید بود. در میان تنوع بالای مدل‌های خودروی داخلی گزینه‌های زیر به مراتب انتخابی هوشمندانه به شمار می‌روند:

  • خرید اقساطی ساینا: نسل جدیدتری که پس از خودروهای تیبا یک و دو از شرکت خودرو سازی سایپا به بازار معرفی شد، خودرو ساینا نام دارد. این مدل از خودروهای تولید داخل که به سبب آپشن‌های پیشرفته‌تر و ظاهر مدرن‌تری که دارد طرفدار زیادی به خود اختصاص داده است، انتخاب خوبی برای خرید می‌باشد. خرید اقساطی ساینا برای افرادی که به دنبال خرید یک خودروی داخلی مقرون به صرفه و عالی هستند گزینه‌ی خوبی به شمار می‌رود.
  • خرید اقساطی پژو پارس: یکی از گزینه‌های همیشه موجود در طرح فروش اقساطی خودرو، پژو پارس تولید شرکت ایران خودرو می‌باشد. پژو پارس یکی از راحت‌ترین و خاص‌ترین خودروهای ایرانی است که از استانداردهای مهم جهانی نیز برخوردار می‌باشد. به همین دلیل انتخاب خوبی برای خرید اقساطی به شمار می‌رود.
  • خرید اقساطی هایما اس ۷ توربو: اگر علاقمند به خرید یک خودروی شاسی بلند هستید، خرید اقساطی هایما اس ۷ توربو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این خودرو که مونتاژ داخل می‌باشد، با موتور توربو که دارد قدرت چند برابری داشته و کاملاً ایمن و مطمئن عمل می‌کند. هایما اس ۷ توربو بدنه‌ای قوی و سیستم داخلی و صندلی‌های مدرنی نیز دارد که معمولاً باب میل اکثریت افراد قرار می‌گیرد.
  • خرید اقساطی پژو ۲۰۶: از جمله خودروهای بسیار پرطرفدار در ایران پژو ۲۰۶ است که اگر به صورت نقدی توانایی خرید آن را نداشته باشید، به آسانی می‌توانید به صورت اقساطی آن را خریداری کنید. به طور کلی ۲۰۶ صندوق دار و بدون صندوق هر دو دارای قابلیت‌های خاص و بدنه و موتور قوی می‌باشد، به همین دلیل انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

چگونه راحت و با اطمینان خودرو اقساطی بخرید!

بدون شک تعداد خودروهایی که توسط شرکت‌های فروشنده اقساطی خودرو ارائه می‌شود، بیش از موارد فوق می‌باشد. بنابراین به آسانی می‌توانید از میان گزینه‌های موجود برای خرید اقساطی خودرو یک انتخاب مناسب برای خود داشته باشید.

کدام شرکت برای خرید خودرو به روش اقساطی بهتر است؟

همانطور که ذکر شد، انتخاب بهترین مرجع خرید اقساطی خودرو در ایران از جمله مهم‌ترین اقدامات اولیه به شمار می‌رود. بدون تردید اگر اطمینانی به شرکت فروشنده وجود نداشته باشد، خرید رضایت بخشی صورت نخواهد گرفت. بنابراین لازم است قوانین موجود در هر شرکت را به تفکیک بررسی کنید تا بتوانید با خیالی آسوده برای خرید از آن مجموعه اقدام نمائید. برای تشخیص بهترین شرکت تنها کافی است مجوز رسمی فعالیت مجموعه، روند فروش، ارائه قیمت خودروها را در میان ویژگی‌های شرکت مربوطه مورد بررسی قرار دهید.

اقدام اینترنتی برای خرید اقساطی خودرو

یکی از شرکت‌های مطمئن و با سابقه در میان شرکت‌های فعال در زمینه فروش خودرو می‌توان به مجموعه تخصصی آرشا خودرو اشاره کرد. آرشا خودرو که به صورت کاملاً تخصصی و قانونی در حال فعالیت می‌باشد، شرایطی را تنظیم کرده است که خریداران بتوانند با خیالی آسوده خرید کرده و صاحب خودرو شوند. بنابراین لازم است هر ایرانی آرشا خودرو را بشناسد تا در صورت نیاز بتواند به آسانی برای خرید خودرو از این طریق اقدام نماید. از آنجا که این تیم تخصصی توانسه است به جایگاه بسیار عالی نزد مشتریان خود برسد، سایتی را به نشانی http://arshakhodro.com راه اندازی نمود که بسیاری از امورات خرید خودرو را از این طریق آسان کرده است.

مزایای خرید از شرکت آرشا خودرو را بدانید!

این شرکت تخصصی با شرایط به خصوصی که ایجاد کرده است، نزد ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. برخی از بهترین شرایط موجود در این شرکت برای مشتریان به شرح زیر می‌باشد:

  • امکان پرداخت وجه پس از تحویل گرفتن خودرو
  • فروش اقساطی خودرو بدون نیاز به ضامن
  • قسط بندی از ۴ ماه تا ۳۰ ماه با حداقل پیش پرداخت
  • انتقال سند به نام خریدار با ضمیمه یک قرارداد

با وجود مزایای فوق هیچ جای تعللی وجود ندارد، برای خرید خودرو همین حالا وارد سایت آرشا خودرو شوید و درباره خرید اقساطی خودرو به صورت خاص از کارشناسان مجموعه مشاوره بگیرید. بدون شک آرشا خودرو تنها راه شما برای خرید خواهد بود، پس از فرصت پیش روی خود استفاده کنید.

کد خبر 552227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.