شهرداری آمل به سمت شفافیت مالی حرکت می‌کند

شهردار آمل با بیان اینکه با ایجاد فضای شفاف مالی، زمینه سرمایه‌گذاری نیز افزایش خواهد یافت، گفت: شهردار آمل به سمت شفافیت مالی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داوودی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر آمل و فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: مدیریت بحران و اداره امور سرمایه گذاری در این دوره از شورا و شهرداری آمل تقویت شده است، در زمینه ساز و کارهای مالی نیز به سوی اداره برنامه و بودجه و خزانه‌داری شفاف پیش خواهیم رفت.

وی با تاکید بر حرکت به سمت فضای شفاف مالی در شهرداری آمل، ادامه داد: با ایجاد فضای شفاف مالی، زمینه سرمایه‌گذاری نیز افزایش خواهد یافت.

سید عباس حسینی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این جلسه، اظهار کرد: باید همگی تلاش کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های ویژه این شهر یک حرکت مفید از خودمان به یادگار بگذاریم.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل نیازمند توسعه متوازن است، افزود: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، تعیین استراتژی با غیرت دینی یکی از مهم‌ترین این اهداف است؛ نگاه ما به استراتژی نگاه تکلیف مدارانه است که اگر در حوزه خدمت شکل بگیرد عملاً همدلی و وفاق ایجاد می‌شود و تا زمانی که این دو نگاه وجود نداشته باشد، نمی‌توان کاری انجام داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل تصریح کرد: یکی از مشکلات این است که مسأله درست تبیین نمی‌شود، وقتی مسأله درست فهمیده شود بالتبع راهکار درست نیز انتخاب خواهد شد.

کد خبر 552044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.