تشریح جزئیات پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۳ در دهه فجر

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان جزئیات پروژه‌های آماده افتتاح این منطقه را به مناسبت ایام مبارک دهه مبارک فجر تشریح کرد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های شاخص آماده افتتاح منطقه سه شهرداری اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر امسال، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، دو پروژه شاخص در این منطقه آماده افتتاح است.

وی افزود: ساماندهی و سنگفرش خیابان سپاه با هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال و زیربنای شش هزار ۳۸۰ متر مربع، ساماندهی گذر آقا نوراله نجفی و اتصال به بازارچه حسن‌آباد با هزینه ۳۰ میلیارد ریال و زیربنای چهار هزار و ۷۲۰ مترمربع از جمله دو پروژه شاخص آماده افتتاح است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در منطقه سه شهرداری اصفهان چهار پروژه منطقه‌ای نیز آماده افتتاح است که می‌توان به مرمت و ساماندهی گنجینه کتاب‌های نفیس کتابخانه مرکزی با هزینه ۵۵ میلیارد ریال، احداث پاتوق شهری پهلوانان در خیابان سنبلستان با هزینه ۱۰ میلیارد ریال، مرمت و بازسازی بازار اصفهان میدان تا میدان (فاز نهایی) با هزینه ۴۰ میلیارد ریال، تکمیل سنگ‌فرش چهارباغ عباسی از سمت میدان انقلاب با هزینه ۳۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی تصریح کرد: احداث خانه کودک و نوجوان در قالب پروژه‌های اصفهان، شهر دوستدار کودک با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریال با زیربنای سه هزار متر مربع از جمله پروژه‌هایی است که عملیات عمرانی آن در ماه‌های آتی آغاز خواهد شد.

کارگر ادامه داد: ساماندهی بازار نو شرقی، رنگرزها و نجارها با هزینه ۹۰ میلیارد ریال، احداث ایستگاه‌های اتوبوس BRT خیابان ولی‌عصر (عج) - عبدالرزاق با هزینه ۴۵ میلیارد ریال و احداث ایستگاه‌های اتوبوس BRT خیابان هشت‌بهشت غربی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های این منطقه است.

کد خبر 552018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.