بخشی از اعتبارات پروژه‌های کم اولویت مشهد حذف می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در اصلاح بودجه امسال شهرداری، یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات پروژه‌های دارای اولویت کمتر حذف و به سمت پروژه‌های حاشیه شهر روانه می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، موسی‌الرضا حاجی بگلو با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم بودجه سال آینده شهرداری مشهد مقدس توجه ویژه به مباحث حاشیه شهر است، اظهار کرد: توسعه متوازن و یکپارچه یکی از دغدغه‌هایی است که در حاشیه شهر مشهد مقدس آن را دنبال می‌کنیم و معتقدیم مسئله توسعه متوازن در حاشیه شهر مشهد در سال‌های اخیر مغفول مانده است.

وی افزود: شورای ششم مسئله حاشیه شهر، رسیدگی به وضعیت عمرانی و فرهنگی و زیرساخت‌های ورزشی این مناطق را به عنوان یک اولویت و ضرورت دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: استعدادهای مناسبی در حاشیه شهر مشهد در حوزه ورزش وجود دارد و می‌توان با سرمایه‌گذاری و سیاست‌گذاری در ورزش محلات مشهد، زمینه را برای حضور این ورزشکاران در ورزش قهرمانی مشهد طی سال‌های آینده فراهم کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه عمرانی و زیرساختی نیز با خلاءهای اساسی در حاشیه شهر مشهد روبرو هستیم و شورای ششم مشهد با قید اولویت و فوریت در حوزه سیاست‌گذاری برای این مناطق ورود کرده است.

حاجی بگلو با بیان اینکه در این راستا یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در اصلاح بودجه از اعتبارات پروژه‌های دارای اولویت کمتر، حذف و به سمت پروژه‌های حاشیه شهر روانه می‌شود، تاکید کرد: بخش زیادی از اعتبارات بودجه‌ای سال آینده نیز در حوزه عمرانی شهر مشهد دیده شده و سبد پروژه‌های حاشیه شهر نیز پررنگ دیده شده است.

کد خبر 551997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.