رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر اولویت شهرداری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر در اولویت شهرداری است، گفت: نمی‌توان توقع داشت نتیجه این اقدامات در مدت زمان کوتاه مشخص شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا نادعلی اظهار کرد: طی چهار سال گذشته رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان اولویت مطرح نبوده است، همچنین در خصوص وضعیت معتادان متجاهر قاعدتاً تعداد گرم‌خانه‌هایی که وجود دارد، فعلاً پاسخگوی همه آن‌ها نیست و این افراد در سطح شهر پراکنده هستند.

وی افزود: با توجه به سرمای هوا، شرایط بدی برای معتادان متجاهر به‌وجود خواهد آمد و مهم‌تر اینکه پراکندگی این افراد در سطح شهر تهران برای به‌دست آوردن مواد مخدر ممکن است منجر به جرایم دیگری شود و شرایط بدی را رقم بزند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید نگاه انسانی به معتادان متجاهر حفظ شود، تصریح کرد: شرایطی فعلی سطح شهر قابل توجیه نیست زیرا مردم نمی‌توانند به بسیاری از پارک‌ها بروند، البته در جنوب شهر وضعیت بسیار بدتر است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر در اولویت شهرداری است، گفت: نمی‌توان توقع داشت نتیجه این اقدامات در مدت زمان کوتاه مشخص شود.

نادعلی با تاکید بر اینکه برای رفع آسیب‌های اجتماعی همه ظرفیت‌ها باید در کنار یکدیگر دیده شود، گفت: هر دستگاهی باید در این رابطه به وظیفه خود عمل کند و علاوه بر آن ظرفیت‌های مردمی نیز مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

کد خبر 551992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.