ایرپادهای آینده اپل هویت کاربر را از طریق شکل مجرای گوش تشخیص می‌دهد

این احتمال وجود دارد که ایرپادهای آینده شرکت اپل بتوانند هویت کاربران را از طریق شکل مجرای گوشی تشخیص دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه شرکت اپل در بسیاری از محصولات فعلی خود از حسگر اثر انگشت یا سیستم تشخیص چهره برای احراز هویت کاربران بهره می‌برد، به نظر می‌رسد که همچنان به دنبال روشی برای احراز هویت بیومتریک کاربران در ایرپادهای آینده است. ایرپادها با بهره گرفتن از این فناوری قادر خواهد بود هویت کاربر را قبل از دادن اجازه دسترسی به داده‌های حساس مانند درخواست از دستیار صوتی سیری برای خواندن پیام‌های شخصی تأیید کند.

یکی از راهکارهای مد نظر شرکت اپل برای احراز هویت کاربران استفاده از سیگنال‌های اولتراسونیک به منظور تشخیص شکل مجرای گوش کاربر است. برای نمونه، ویژگی‌های مختلف گوشی کاربران باعث ایجاد پژواک منحصر به فرد سیگنال اولتراسونیک خواهد شد و اکویی ایجاد خواهد کرد که منحصر به یک فرد خاص است.

علاوه بر این، ایرپاد می‌تواند از داده‌های حرکتی آیفون یا ساعت هوشمند اپل واچ برای ایجاد درک درستی از نحوه راه رفتن کاربر استفاده کند و از آن به منظور احراز هویت بهره ببرد. اطلاعات مربوط به راه رفتن شامل داده‌هایی در مورد ویژگی‌های راه رفتن یا دویدن کاربران است، این ویژگی‌ها به قدم‌ها، سرعت، نوع گام برداشتن و دیگر موارد اشاره دارد.

کد خبر 551925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.