سرعت شارژ گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S22 مشخص شد

سرعت شارژ سریع سری گلکسی S22 سامسونگ توسط موسسه صدور گواهی‌نامه DEMKO منتشر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد طی یک رویداد مجازی در ۹ فوریه ۲۰۲۲ میلادی از گوشی‌های پرچم‌دار سری S22 خود از جمله گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولت را رونمایی کند. به نظر می‌رسد که سرعت شارژ خانواده گلکسی S22 در بستر گواهی‌نامه DEMKO مشاهده شده است.

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی S22 دارای باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی گلکسی S22 پلاس احتمال به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این گوشی به همراه شارژر ۴۵ واتی در بستر صدور گواهی‌نامه DEMKO دیده شده است. درنهایت گوشی گلکسی S22 اولترا با باتری قوی‌تر پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود و با شارژر ۴۵ واتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اخیراً تصویری از یک آداپتور برق ۴۵ واتی PD سامسونگ در توئیتر منتشر شده است، اما هنوز مشخص نیست که این شارژر در جعبه گوشی‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا موجود خواهد بود یا خیر. انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ شارژر محصولات را جداگانه به فروش برساند. گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S22 از شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس نیز پشتیبانی خواهند کرد و با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل یک عرضه خواهند شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سه مدل گوشی‌های گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولت را به ترتیب دارای صفحه نمایش‌های ۶.۱، ۶.۶ و ۶.۸ اینچ AMOLED هستند، حسگر اثر انگشت این محصولات در قسمت پایین نمایش‌گر تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که مدل اولترا از وضوح تصویر +Quad HD و مدل معمولی و پلاس از وضوح +FHD بهره می‌برد.

کد خبر 551909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.