آمادگی شهرداری قم برای استقبال از جشن نیمه‌‎شعبان و نوروز

معاون خدمات شهری شهردار قم گفت: کمیته‌های ۱۰ گانه شهرداری مانند سنوات گذشته و با آسیب‌شناسی مشکلات، از ماه گذشته به‌ طور مستمر در کنار برگزاری جلسات هماهنگی، در حال برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار کردن جشن‌های نیمه‌شعبان و تعطیلات نوروز هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شهرداری از ماه گذشته برای هرچه باشکوه برگزار شدن جشن‌های نیمه‌شعبان و تعطیلات نوروز، اظهار کرد: کمیته‌های ۱۰ گانه شهرداری مانند سنوات گذشته، با آسیب‌شناسی مشکلات به صورت مستمر در کنار برگزاری جلسات هماهنگی، در حال برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار کردن جشن‌های نیمه‌شعبان و تعطیلات نوروز هستند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و زائران است، افزود: امسال علاوه بر آماده‌سازی پنج بوستان اصلی شهر برای اسکان زائران و گردشگران نوروزی، سوله‌های ورزشی نیز برای اسکان موقت در صورت شرایط نامساعد جوی در حال آماده‌سازی است.

معاون خدمات شهری شهردار قم خاطرنشان کرد: نقشه‌های کاغذی و الکترونیکی تا ابتدای اسفندماه جاری آماده خواهد شد و تورهای قم‌گردی نیز در صورت دریافت مجوز از ستاد کرونا تا ۱۵ فروردین‌ماه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم فعال خواهد شد.

وی تصریح کرد: زیباسازی و آماده‌سازی فضای عمومی شهر، افزایش ضریب ایمنی اماکن حساس، تأمین ارزاق و نیازهای عمومی شهروندان، افزایش ظرفیت سرویس‌های بهداشتی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات توسط شهرداری قم در حال انجام است.

ذاکریان تأمین پارکینگ در اطراف مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و گفت: اطراف این مکان مقدس با سرعت در حال تبدیل شدن به کاربری‌های مسکونی و تجاری است در حالی که هیچ پیش‌بینی برای احداث پارکینگ در آن‌ها دیده نمی‌شود و این مسئله در آینده مشکلات کنونی را افزایش خواهد داد.

کد خبر 551907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.