تاتنهام در منجلاب نقل و انتقالات

شکست‌های متوالی لندنی‌ها در نقل و انتقالات، کنته را به شدت کلافه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنتونیو کنته از روند نقل و انتقالاتی تاتنهام کلافه و عصبی شده تاجایی‌که می‌خواهد سرش را به دیوار بکوبد! این تشبیه خبرگزاری‌های خارجی از وضعیت کنونی سرمربی تیم لندنی است.

تاتنهام تقریباً بزرگ‌ترین شکست‌های نقل و انتقالاتی تاریخ خود را فقط در این پنجره و طی چند هفته اخیر تجربه کرده است. آداما ترائوره، بازیکن سرشناس وولورهمپتون که مدت‌ها هدف کنته برای جذب بود، به یک‌باره توسط بارسلونا خریده شد تا این وینگر پرسرعت و قدرتی، نیم‌فصل آینده را در بارسا بگذراند.

کمتر کسی می‌تواند قبول کند که یک بازیکن در بین دو راهی بارسا و تاتنهام مردد شود؛ مشخصاً هر بازیکنی با شرایط برابر تصمیم می‌گیرد، راهی بارسلون شود. با این حال بد نیست بدانید که رقم دستمزد بارسا در نیم‌فصل آتی به آداما چند برابر کمتر نسبت به پیشنهاد تاتنهام بود و انتخاب آداما در شرایط دستمزدی کاملاً متفاوت می‌تواند تا حدی مشکلات را متوجه تیم جذب بازیکن تاتنهام کند.

البته این تنها شکست تاتنهام در نقل و انتقالات نبوده است. لیورپول نیز موفق شد در همین پنجره هایجک تاتنهام را تکمیل کند و با پیشنهاد دقیقه نودی خود، لوییز دیاز از پورتو را جذب کرد. پیشنهاد لیورپول ۶٠ میلیون یورو (شامل بندهای پاداشی) بود و بازیکن پورتو نیز در دوراهی پیش روی خود، تصمیم گرفت شاگرد یورگن کلوپ شود.

با یادآوری اینکه پنجره نقل و انتقالاتی اروپا دوشنبه شب بسته می‌شود، باشگاه تاتنهام یک شکست تمام عیار را تجربه کرده و کنته امیدوار است در روزهای پایانی حداقل یک خرید موفق داشته باشد تا تیمش را در نیمه دوم فصل تقویت کند. او از اینکه تا روزهای پایانی در جذب بازیکن مکرراً شکست خورده، عصبانی است و این ناراحتی خود را به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده است.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام که بیشترین اتهامات درخصوص شکست‌های نقل و انتقالاتی متوجه اوست، اشتباه بزرگی طی روزهای اخیر مرتکب شده که خبرگزاری‌های دنیا نیز به این اشتباه بسیار عجیب پاراتیچی پرداختند. زمانی که او می‌خواسته برای جذب سوفیان امرابات با مدیر برنامه‌اش مذاکره کند، اشتباهاً با مدیر برنامه یک بازیکن دیگر صحبت کرده و چند روز برای مذاکرات با این بازیکن، چانه‌زنی کرده است. اشتباه بسیار عجیبی که از مدیر نقل و انتقالاتی سابق یووه که انتقال بزرگ رونالدو به این تیم را رقم زد، کاملاً بعید بود.

تاتنهام به‌طورقطعی منجلاب نقل و انتقالاتی را تجربه می‌کند. روزهای اخیر برای باشگاه لندنی به هیچ عنوان دل‌چسب نبوده و تاتنهام و یوونتوس بر سر انتقال کولوسفسکی در حال مذاکره هستند. یوونتوس خواهان بند خرید اجباری در پایان انتقال قرضی این بازیکن است و صحبت‌ها هنوز ادامه دارد. شاید وینگر سوئدی یوونتوس بتواند به خشکی و قحطی‌زدگی نقل و انتقالات در لندن خاتمه دهد.

کد خبر 551897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.