باید در راه جام ملت‌ها به اردوهای مختلفی برویم/ حمایت‌ها از فوتسال بانوان دلگرم‌کننده است

سرمربی تیم‌ ملی فوتسال بانوان ایران گفت: حمایت‌هایی که از تیم‌ملی فوتسال بانوان می‌شود، ما را دلگرم کرده و امیدوارم با اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسب، آماده جام ملت‌های آسیا شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فروزان سلیمانی پس از کسب مقام قهرمانی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در مسابقات کافا، درخصوص صعود تیم‌ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی اظهار کرد: در ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران داشته باشم که توانستند با صعود مقتدرانه به مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، دل همه مردم ایران را شاد کنند.

وی در رابطه با تورنمنت کافا افزود: مسابقات داخل سالن کافا برای اولین‌بار به‌صورت آزاد برگزار شد و تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران بعد از دو سال وقفه به‌دلیل شرایط کرونایی و نداشتن حتی یک اردو و بازی تدارکاتی، با حمایت رئیس، دبیرکل و توجه ویژه نایب‌رئیس بانوان به این مسابقات اعزام شد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران، درباره تأثیر این بازی‌ها روی کیفیت تیم‌ملی تصریح کرد: با وجود تغییرات قابل توجه در بازیکنان تیم‌ملی، این مسابقات محک بسیار خوبی برای ما بود و باعث شد به شناخت خوبی از کیفیت و ظرفیت بازیکنان تازه دعوت‌شده دست یابیم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خداوند امیدواریم بعد از این جام با برگزاری اردوهای منظم و بازی‌های تدارکاتی مناسب، در مسابقات جام ملت‌های آسیا خوش بدرخشیم. با این میزان توجه و حمایتی که از طرف فدراسیون به‌ما می‌شود، می‌توانیم امیدوار باشیم که در ادامه راه بهترین نتایج حاصل شود. همین حمایت‌ها است که انگیزه ملی‌پوشان ایرانی را دو چندان کرده است.

کد خبر 551881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.