پیش‌بینی بورس فردا ۹ بهمن‌ماه + اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود شاخص کل روز شنبه _۹ بهمن‌ماه_ با رشد ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی همراه باشد، پیش‌بینی افزایش سطح تقاضا برای نمادهای کوچک‌تر بازار را نیز داریم، پیش‌بینی می‌شود نمادهای گروه پالایشی، پتروشیمی، فولادی، خودرویی از پیشتازان رشد هفته آینده باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از چندین هفته کشمکش و درگیری در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در جلسه دیشب نرخ تعیین شد (سقف قیمت گاز طبیعی طبق مصوبه قبلی ستاد، ۵,۰۰۰ تومان برای خوراک و ۲,۰۰۰ تومان برای سوخت مورد تأیید قرار گرفت) و با تعیین شدن نرخ امروز روند بازار سرمایه متفاوت شد البته لازم است این مصوبات در هیئت دولت به تصویب برسد.

با بازگشت شاخص کل در محدوده کف خط روند نزولی کانال خود پیش‌بینی‌هایی در خصوص بهبود روند بازار می‌شود، نرخ دلار به بالای ۲۸ هزار تومان رسیده و پیش‌بینی می‌شود بتواند این سطح را تا پایان هفته آینده حفظ کند، روز چهارشنبه ارزش معاملات بورس به سه هزار ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به روزهای گذشته کمی بهبود داشته است و نکته قابل توجه پایداری صفوف خرید بازار بود که عرضه نشد.

پیش‌بینی می‌شود شاخص کل روز شنبه ۹ بهمن ماه با رشد ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی همراه باشد، پیش‌بینی افزایش سطح تقاضا برای نمادهای کوچک‌تر بازار را نیز داریم، پیش‌بینی می‌شود نمادهای گروه پالایشی، پتروشیمی، فولادی، خودرویی از پیشتازان رشد هفته آینده باشند.

کد خبر 551804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.