هوای اصفهان بر مدار زرد و سالم است

کیفیت هوا در کلان شهر اصفهان امروز _ جمعه هشتم بهمن ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۵۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان، امروز _جمعه هشتم بهمن ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۵۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه احمد آباد با شاخص ۵۳، استانداری اصفهان با شاخص ۶۵، باهنر با شاخص ۵۵، جی با شاخص ۶۴، خرازی با شاخص ۸۴، رودکی با شاخص ۸۹، رهنان با شاخص ۵۶ و کاوه با شاخص ۵۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه فرشادی با شاخص ۳۳، فیض با شاخص ۴۱، میرزا طاهر با شاخص ۳۶ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۴۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست و در حال حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفیت هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین شهر و سجزی است که شاخص کیفیت هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم (زرد)، ایستگاه شاهین شهر با شاخص ۴۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۰۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 551742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.