نگاه مدیران شهری به زنان در حد پیوست پروژه‌ها نباشد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نباید نگاه مدیران شهری به زنان در حد پیوست پروژه‌ها باشد، بلکه زنان باید الزام باشند و به‌طور خاص پروژه‌هایی برای آنان تعریف شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، فاطمه سلیمی در مراسم درختکاری ویژه بانوان شهر بهشت که به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بزرگداشت بانوان امسال در زمان کم تدارک دیده شده، اما برای سال بعد باید برنامه‌ها یکپارچه طراحی و اجرا شود و تمامی معاونت‌ها و سازمان‌ها پای‌کار بیایند.

وی افزود: وقتی کاری را انجام می‌دهیم باید به مخاطب آن نیز توجه کنیم؛ مخاطب اصلی پارک‌ها، بانوان هستند پس باید به‌صورت ویژه به آن فکر، و پروژه‌های مرتبط تعریف کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: زنان معتاد متجاهر با داشتن کار اعتیاد را کنار می‌گذارند، به همین دلیل بودجه‌ای دو تا سه میلیارد اعتبار اختصاص دادیم تا در کمربند سبز شهر با حقوق روزانه ۱۵۰ هزار تومان مشغول به کار شده و امور زندگی خود را بگذرانند.

وی با بیان اینکه نباید زن معتاد متجاهر یا زندانی در مشهد داشته باشیم؛ ما زنان قوی و جریان‌سازی داریم و باید از شورای شهر، تغییر را آغاز کرده و به کشور تسری دهیم، گفت: امسال برای اولین بار بودجه زنان داریم و این بدان معنا است که نباید نگاه مدیران شهری به زنان در حد پیوست پروژه‌ها باشد؛ بلکه زنان باید الزام باشند و پروژه‌هایی برای آنان تعریف شود.

کد خبر 551649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.