از تاکید بر توقف مازوت‌سوزی تا بررسی طرح جوانی جمعیت

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرها و کلانشهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مازوت‌سوزی در نیروگاه باید هر چه زودتر متوقف شود» «پیش‌بینی بودجه ۶۰ میلیارد تومانی برای حوزه پژوهش شهرداری» «ارتقای زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای کوهرنگ» «بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهر با مشارکت صاحبان ایده» «۱۰ سوال شورای شهر اراک درباره طرح ملی مسکن» «بررسی طرح جوانی جمعیت در شورای شهر» «رویدادهای شهری ملی و جهانی، مهم‌ترین عامل توسعه است» «خبرگان شهر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را بررسی می‌کنند» «جهاد تبیین، راهکار مقابله با جریان تحریف / جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند» ۱۰ خبر اولی است که در صدر پربازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

مازوت‌سوزی در نیروگاه باید هر چه زودتر متوقف شود

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مازوت‌سوزی در نیروگاه اصفهان هر چه زودتر باید متوقف شود، خاطرنشان کرد: هر چند مسئولان اعلام کردند، مازوت‌سوزی تا سه روز آینده با توجه به برودت هوا ادامه خواهد داشت و پس از آن متوقف می‌شود.

پیش‌بینی بودجه ۶۰ میلیارد تومانی برای حوزه پژوهش شهرداری

جلسه هم‌اندیشی «بررسی اعتبارات پژوهشی شهرداری برای سال ۱۴۰۱» با حضور چند تن از اعضای شورای شهر و نمایندگان سازمان‌ها و مناطق شهرداری به منظور آسیب‌شناسی بودجه‌ای و اعتباری پژوهشی سازمان‌های شهرداری برگزار شد.

ارتقای زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای کوهرنگ

ایمان زمانپور، عضو شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ برخی مشکلات اینترنت و مخابرات این شهرستان را تشریح کرد و گفت: ارتقای اینترنت در روستاهای دزک‌آباد، بیرگان و روستاهای دزک علیا، دزک سفلی و دزک سرچشمه در بخش دوآب صمامی با توجه به آموزش آنلاین مدارس بسیار ضروری است.

بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهر با مشارکت صاحبان ایده

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاهی و مشارکت صاحبان ایده و اندیشه برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، گفت: درحال‌حاضر بودجه در شورای شهر در حال بررسی است و هنوز فرصت اصلاح و تغییر وجود دارد.

۱۰ سوال شورای شهر اراک درباره طرح ملی مسکن

عباس خسروانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با پاسخگویی به ۱۰ سوال شورای شهر اراک درباره طرح ملی مسکن، گفت: در اجرای پروژه‌های کلان بیش از سرمایه اقتصادی به سرمایه اجتماعی نیاز داریم.

بررسی طرح جوانی جمعیت در شورای شهر

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس خوش‌سلیقگی در روز میلاد حضرت زهرا (س) بنا به پیشنهاد و تدبیر تنها بانوی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و البته با همراهی دیگر اعضای شورا، طرح جوانی جمعیت اعلام وصول شد که در مرحله بررسی است.

خبرگان شهر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را بررسی می‌کنند

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها، برای نخستین‌بار بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در حین بررسی از سوی شورا در اختیار خبرگان مستقل از مدیریت شهر و شورا قرار می‌گیرد تا دیدگاه‌های خود را ارائه کنند.

جهاد تبیین، راهکار مقابله با جریان تحریف / جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

در گفت‌وگو با "علی صالحی"، سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اهمیت پرداختن به موضوع جهاد و تبیین آن به ویژه در رسانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 551644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.