شناسایی ۴۰ نقطه خطرزای بروجرد

شهردار بروجرد گفت: شناسایی نقاط خطرزا و انجام عملیات عمرانی جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی موجب شده تا در زمان بارش شاهد آبگرفتگی و مشکلات ناشی از آن نباشیم و در این راستا نزدیک به ۴۰ نقطه در سطح شهر که در زمان بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شدند، شناسایی شدند.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت‎ و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از مسائل مهمی که شهرداری همیشه با آن درگیر بوده، بحث آب‌های سطحی است، اظهار کرد: نزدیک به ۴۰ نقطه در سطح شهر در زمان بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شدند که با انجام مطالعات توسط مشاور ذی‌صلاح، این نقاط مشخص شدند.

وی افزود: یکی از این نقاط، میدان زکات است که طول آن ۷۰ متر است و با استفاده از لوله‌های قطر ۸۰ رفع گرفتگی خواهد شد تا در زمان بارندگی، کمترین آب‌گرفتگی در این نقطه نداشته باشیم.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی سکو و ایستگاه موقت زباله شهرداری واقع در ابتدای جاده قشلاق نیز با اجرای جدول‌گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی و شیرابه حاصله به چاه جذبی حفر شده، توسط سازمان مدیریت پسماند آغاز شده است.

وی اضافه کرد: همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری در پشتیبانی از سازمان عمران و باز آفرینی، لایروبی و بارگیری لجن منهول‌های انتهای خیابان امام حسن عسگری و میدان امام (ره) را جهت هدایت آب‌های سطحی پیچ کشتارگاه به انجام رسانده است.

عیدی بیرانوند گفت: امیدواریم با شناسایی نقاط خطرزا و انجام عملیات عمرانی جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی، در زمان بارش شاهد آب‌گرفتگی و مشکلات ناشی از آن نباشیم.

کد خبر 551631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.