۶ هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد

رئیس کمیته امداد گفت: فراهم کردن زمینه پیشرفت دانش‌آموزان محروم، وظیفه کمیته امداد است، در حال حاضر بیش از ۷۰۰ هزار دانش‌آموز، ۵۲ هزار دانشجو و شش هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری که به منظور بازدید از وضعیت مددجویان سیل‌زده جنوب کرمان به این استان سفر کرده است، در جمع دانش‌آموزان کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) قلعه‌گنج، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ هزار دانش‌آموز، ۵۲ هزار دانشجو و شش هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اصلی این نهاد، فراهم کردن زمینه تحصیل و رشد فرزندان مددجویان تحت حمایت است، افزود: بسیاری از نخبگان و چهره‌های علمی و سیاسی کشور از خانواده‌های محروم و بعضاً مددجویان کمیته امداد بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه فقر و محرومیت نباید مانع رشد و تعالی اقشار محروم باشد، ادامه داد: نباید از کمبودها و مشکلات بهراسیم زیرا توفیقاتی که اکنون در کشور داریم دستاورد همین جوانان و نخبگان کشور است.

وی تقویت تفکر جهادی را شرط پیشرفت و توسعه دانست و خاطرنشان کرد: جهاد آنجاست که با وجود مشکلات، کمبودها و موانع، مصمم باشیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و خدمات‌رسانی کنیم.

به گزارش ایمنا، ۴۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان قلعه گنج که از نخبگان تحصیلی هستند، در کانون فرهنگی و تربیتی امام علی (ع) مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 551615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.