پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «راننده تاکسی چک ۱۰۳ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند»، «پایان برداشت‌های مکان‌مند فضای سبز تا نیمه نخست سال آینده»، «شکوفایی شهر در سایه محله‌محوری»، «تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای دو محله اصفهان»، «آماده حضور سرمایه‌گذاران ژاپنی در اهواز هستیم»، «تلاش شهرداری برای افزایش امنیت حصه شمالی اصفهان»، «جمع‌آوری ۳۴۳ خودروی فرسوده در شهر اصفهان»، «تعریف ۹۰ پروژه پژوهشی در شهرداری اصفهان برای سال ۱۴۰۱»، «اختصاص بخشی از بودجه سال آینده برای محلات شهر»، «کاهش مشکلات محله دردشت با احداث گذر ضلع شرقی بازارچه» ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

راننده تاکسی چک ۱۰۳ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند

«راننده تاکسی چک ۱۰۳ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند» در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

علی وطنخواه، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: یک راننده تاکسی یک فقره چک به ارزش ۱۰۳ میلیون تومان که در خودروی خود پیدا کرده بود را به صاحبش بازگرداند.

پایان برداشت‌های مکان‌مند فضای سبز تا نیمه نخست سال آینده

«پایان برداشت‌های مکان‌مند فضای سبز تا نیمه نخست سال آینده» از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

مجید عرفان‌منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: درصدد هستیم برداشت مکان‌مند لایه‌های جی. آی. اس تا نیمه نخست سال آینده به پایان برسد که پس از پایان این برداشت‌ها، آمار دقیق انواع گونه‌های گیاهی سطح شهر اصفهان به صورت مکان‌مند مشخص می‌شود.

شکوفایی شهر در سایه محله‌محوری

«شکوفایی شهر در سایه محله‌محوری» نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

مدیریت محله‌محور در شکوفایی ارائه خدمات به شهروندان و همکاری آن‌ها برای پیشبرد اهداف بسیار مهم، نقشی بسزا دارد و زمینه‌ساز مشارکت اجتماعی است. این مشارکت همراه با توزیع عادلانه امکانات در شهر تنها در سایه مفهوم توسعه محله‌ای و برنامه‌ریزی برای محلات عینیت خواهد یافت.

تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای دو محله اصفهان

«تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای دو محله اصفهان» یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

محله‌محوری یکی از اصول اساسی توجه به نیازها، خواسته‌ها و مشکل‌های هر محله و در مقابل ارائه خدمات، امکانات و تصمیم‌گیری مطابق با آن‌ها است که در این دوره مدیریت شهری مورد تاکید قرار گرفته است. در گفت‌وگو با "سیدسلمان قاضی‌عسگر"، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان، برنامه‌های این منطقه در راستای توجه به محلات، تدابیر اندیشیده شده برای بازگشایی گلوگاه‌های منطقه و وضعیت پروژه‌های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

آماده حضور سرمایه گذاران ژاپنی در اهواز هستیم

«آماده حضور سرمایه‌گذاران ژاپنی در اهواز هستیم» نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

رضا امینی، شهردار اهواز در نشست با سفیر ژاپن گفت: روابط عمیق ایران و ژاپن قطعاً می‌تواند مؤثر باشد به این شرط که هر کدام از طرفین به نوبه خود تلاش کنند تا بدون دخالت کشورهای سوم تعامل داشته باشند.

تلاش شهرداری برای افزایش امنیت حصه شمالی اصفهان

«تلاش شهرداری برای افزایش امنیت حصه شمالی اصفهان» هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

احمد نواب، مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر از راه‌اندازی پاسگاه در محله حصه شمالی برای ایجاد امنیت بیشتر شهروندان تا پایان سال جاری با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

جمع‌آوری ۳۴۳ خودروی فرسوده در شهر اصفهان

«جمع‌آوری ۳۴۳ خودروی فرسوده در شهر اصفهان» نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

روح‌الله ابوطالبی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۱۰ ماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۶۸۶ اخطاریه صادر شده و ۳۴۳ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است.

تعریف ۹۰ پروژه پژوهشی در شهرداری اصفهان برای سال ۱۴۰۱

«تعریف ۹۰ پروژه پژوهشی در شهرداری اصفهان برای سال ۱۴۰۱» هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

در جلسه هم اندیشی «بررسی اعتبارات پژوهشی شهرداری برای سال ۱۴۰۱» بودجه و اعتبار پروژه‌های پژوهشی سازمان‌های شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

اختصاص بخشی از بودجه سال آینده برای محلات شهر

«اختصاص بخشی از بودجه سال آینده برای محلات شهر» نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

از گذشته‌های دور عناوین محلات شهر، با یک شاخص معروف بوده است، به عنوان مثال محله خواجو به دلیل محل قرار گرفتن پل خواجو معروف بوده و بعضی دیگر از محلات به خاطر شغلی که در آن محله متداول بود یا یک اتفاق تاریخی و وجود یک شخصیت نامگذاری شده و گره خورده است. در گفت‎وگو با "احمد نواب"، مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر برنامه‌های محله‌محور شهرداری اصفهان در این دوره مدیریت شهری بررسی شد.

کاهش مشکلات محله دردشت با احداث گذر ضلع شرقی بازارچه

«کاهش مشکلات محله دردشت با احداث گذر ضلع شرقی بازارچه» هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

حسین کارگر، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بافت متراکم محله و مشکلات موجود، گذر بازارچه دردشت به دلیل معضلات ترافیکی پیاده‌راه شده و گذری برای عبور خودروها در ضلع شرقی بازارچه احداث می‌شود که امیدواریم با باز شدن این گذر، بخشی از مشکلات محله کاهش یابد.

کد خبر 551607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.