بخش مرکزی شهرستان اصفهان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

فرماندار اصفهان گفت: طی سال های گذشته بخش مرکزی اصفهان مورد بی‌توجهی قرار گرفته و لازم است از امروز این مناطق مورد توجه مسئولین و نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی صبح امروز _پنجشنبه، هفتم بهمن‌ماه_ در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی اصفهان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که جهان در دست سلطه‌گران شرق و غرب قرار داشت و امام خمینی (ره) بر اساس دستورات الهی نهضت انقلاب اسلامی را آغاز کرد.

وی افزود: حکومت طاغوت وابسته به آمریکا بود اما معمار کبیر انقلاب اسلامی محور نظام جمهوری اسلامی ایران را دین و مردم قرار داد.

فرماندار اصفهان گفت: طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی در هر مقطعی که مسئولین از مردم فاصله گرفتند و از مقام ولایت پیروی نکردند کشور دچار ناکامی شد.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر امروز بخشدار قبل را تودیع می‌کنیم به دلایل اختلافات سیاسی و توصیه‌ها نیست و از او بابت خدمات گران‌قدر تشکر می‌کنم. امیدوارم خداوند توفیق خدمت را به بخشدار جدید مرکزی اصفهان عطا فرماید.

وی تاکید کرد: متأسفانه طی سال‌های گذشته بخش مرکزی اصفهان مورد بی‌توجهی قرار گرفته و لازم است از امروز این مناطق مورد توجه مسئولان و نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس قرار گیرد.

سید سعید موسوی‌، بخشدار سابق مرکز اصفهان در ادامه این مراسم اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته تمام تلاش خود را در جایگاه بخشدار مرکزی اصفهان به‌کار گرفتم. از تمام همکاران که طی سال‌های گذشته من را یاری کردند نهایت سپاس را دارم. از خداوند منان آرزوی توفیق و خدمت را برای بخشدار جدید مرکز اصفهان خواستارم.

وی افزود: اکنون با خشکی زاینده‌رود بخش مرکزی اصفهان نیازمند توجه ویژه دولت است.

سید رضا مرتضوی، بخشدار جدید مرکز اصفهان در ادامه این مراسم اظهار کرد: از خداوند سپاسگزارم که توفیق دوباره خدمت را به من عطا کرد. از زحمات بخشدار سابق نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: امیدوارم خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه به مردم این بخش را به من عطا فرماید تا بتوانم خدمتگزار مردم باشم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سید سعید موسوی تجلیل و قدردانی به عمل آمد و سید رضا مرتضوی به عنوان بخشدار مرکز شهرستان اصفهان معرفی شد.

کد خبر 551573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.