گوشی وان‌پلاس Nord CE 2 5G چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت وان‌پلاس قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود به نام Nord CE 2 5G را ۱۱ فوریه رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وان‌پلاس اخیراً گوشی هوشمند OnePlus 9RT و هدفون بی‌سیم Buds Z2 را در هند عرضه کرد. این شرکت با برگزاری رویدادی در هند از گوشی هوشمند Nord CE 2 5G رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که در همان ماه نیز گوشی وان‌پلاس Nord N20 وارد بازارهای اروپایی شود. گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Nord CE 2 5G در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد، تصاویر منتشر شده از این محصول ماژول دوربین گوشی را نشان می‌دهد که با رندرهای فاش شده قبلی مطابقت دارد.

گوشی وان‌پلاس Nord CE 2 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با وضوح تصویر +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه خواهد شد. این گوشی توسط سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری OxygenOS 12 اجرا می‌شود. گوشی وان‌پلاس Nord CE 2 5G به منظور ثبت تصاویر سلفی به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ به نظر می‌رسد که یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

محصول ذکر شده به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مجهز شده است و با ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه خواهد شد. انرژی مورد نیاز گوشی وان‌پلاس Nord CE 2 5G با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند ذکر شده، احتمالاً در رنگ‌های مشکی و سبز و با قیمتی بین ۳۲۱ دلار تا ۳۷۴ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 551552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.