ساعت هوشمند Pebble Pace Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Pebble Pace Pro دارای صفحه نمایش منحنی ۱.۷ اینچی بوده و قادر است فشار خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هندی Pebble پیش از این ساعت هوشمند خود را به نام Pebble Pace Pro در هند عرضه کرد؛ نسخه جدید این ساعت هوشمند Pebble Pace Pro نام دارد. این گجت پوشیدنی جدید دارای صفحه نمایش منحنی ۱.۷ اینچی بوده و قادر است فشار خون، سطح اکسیژن خون و ضربان قلب کاربران را اندازه‌گیری کند.

ساعت هوشمند Pebble Pace Pro دارای یک دکمه فیزیکی در سمت راست خود است. این محصول روکش مات دارد و از آلیاژ تولید شده است. ساعت هوشمند Pebble Pace Pro وزنی معال ۴۶ گرم دارد و بندهای آن قابل تعویض است. محصول ذکر شده از ۱۰۰ واچ فیس پشتیبانی می‌کند، به ردیاب خواب مجهز شده و دارای هشت حالت ورزشی است.

شرکت تولید کننده ساعت هوشمند Pebble Pace Pro هنوز اعلام نکرده است که این محصول دقیقاً از کدام حالت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند و با این وجود دارای گام‌شمار است همچنین کالری سوزانده شده در طول تمرین را نشان می‌دهد. گجت هوشمند ذکر شده در برابر آب مقاوم است و باتری آن تا ۱۵ روز شارژ دهی دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول موسیقی را کنترل کنند و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهند یا رد کنند. ساعت هوشمند Pebble Pace Pro با قیمت ۳۰ دلار در بازار هند عرضه خواهد شد.

کد خبر 551547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.