اسکان بیش از ۱۰۰۰ بی‌سرپناه در گرمخانه‌های کرمانشاه

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه از اسکان یک‌هزار و ۶۷۰ کارتون خواب و بی‌سرپناه در گرمخانه‌های شهرداری کرمانشاه از ابتدای زمستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، شیرزاد عباسی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های شهرداری ساماندهی افراد بی‌سر پناه و کارتن خواب است که در همین راستا شهرداری همزمان با شروع فصل سرما اقدام به راه‌اندازی گرمخانه‌ای واقع در پارک جلالیه برای افراد بی سرپناه و کارتون خواب کرده است.

وی افزود: از ابتدای زمستان تاکنون این گرمخانه هزار و ۵۲۰ کارتون خواب و بی سرپناه را اسکان داده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز به پذیرش افراد بیشتر، گرمخانه جدیدی واقع در اردوگاه چشمه سفید با ظرفیت ۲۵ تا ۳۰ نفر راه اندازی کرده‌ایم و با گذشت یک هفته از فعالیت این گرمخانه به ۱۵۰ کارتون خواب و بی سرپناه خدمات‌رسانی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی یک اکیپ شبانه برای جمع آوری افراد کارتون خواب، تاکید کرد: این اکیپ در طول شب در سطح شهر گردش کرده و در صورت مشاهده افرادی کارتون خواب و بی سرپناه آنها را به گرمخانه‌ها منتقل می‌کند.

عباسی از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده افراد کارتن خواب با سامانه گویا ۱۳۷ تماس گرفته تا این افراد به گرمخانه‌ها منتقل شوند.

وی گفت: ساعت پذیرش افراد بی سرپناه در گرمخانه‌های شهرداری از ساعت ۱۷ بعدازظهر الی ۹ صبح روز بعد، و با خدمات مکان خواب، تهیه شام و صبحانه برای افراد پذیرش شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 551546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.