فرصت استثنایی برای مالکان بافت‌های فرسوده کرج

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اهمیت احیای بافت فرسوده، گفت: مدیریت شهری کرج اعطای تسهیلات ویژه صدور پروانه در بافت فرسوده را در دستور کار خود قرار داده است.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه نگاه مدیریت شهری در احیای بافت‌های فرسوده شهر کرج نگاه ویژه‌ای است، بر همین اساس اقداماتی را جهت ترغیب ساکنان بافت‌های فرسوده و سرمایه‌گذاران در برنامه‌های سال آینده پیش‌بینی کرده است.

وی در تشریح تسهیلات در نظر گرفته شده برای صدور پروانه در بافت فرسوده، افزود: صدور پروانه ساختمانی در املاک بافت فرسوده با ۶۰ درصد تخفیف انجام می‌شود. همچنین تصویب تخفیف تا ۹۰ درصد برای تجمیع در بافت‌های فرسوده از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده جهت صدور پروانه در بافت فرسوده است که در این مورد، به ازای هر قطعه تجمیع، ۱۰ درصد تخفیف مازاد نیز در نظر گرفته می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: تصویب اعمال ۲۰ درصد تخفیف به قیمت‌های منطقه‌بندی و ۵۰ درصد تخفیف به احداث پارکینگ از دیگر مزایایی است که شورای اسلامی شهر برای ساکنان بافت‌های فرسوده جهت احیای این بافت‌ها مصوب کرده است.

کد خبر 551485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.