کریم بنزما به بازی با پاریس می‌رسد

پس از انجام معاینات پزشکی، مدت زمان دوری ستاره خط حمله رئال از میادین مشخص شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، کریم بنزما یکشنبه سختی را پشت سر گذاشت چرا که او نه تنها برای اولین بار در دوران فوتبال خود یک پنالتی را از دست داد، بلکه دچار مصدومیت شد و پس از بازگشت به خانه نیز متوجه شد از ملک او سرقت شده است.

در نیمه دوم بازی رئال مادرید و الچه بود که کریم بنزما، احساس ناراحتی کرد و از کارلو آنچلوتی خواست تا تعویض شود. وی احتمالاً پیش بینی کرده که ماندن بیش از حد او در زمین مسابقه می‌تواند اوضاع را برایش سخت‌تر کند و به همین دلیل تصمیم گرفت تا هرچه زودتر از زمین بازی بیرون برود و فشار عضلانی بیشتری به خود وارد نکند.

اسکن‌های اولیه و معاینات پزشکی انجام شده نشان می‌دهد که بازیکن فرانسوی رئال نباید بیش از حد نگران مصدومیت خود باشد و وی می‌تواند به زودی به ترکیب تیمش بازگردد. او که در این فصل از بازیکنان تأثیرگذار کهکشانی‌ها بوده، بدون شک برای بازگشت به زمین مسابقه و بهبود آمار فردی خود لحظه شماری می‌کند.

مادریدی‌ها در پانزدهم فوریه باید در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن قرار بگیرند و بازگشت بنزما تا آن زمان توسط کادر پزشکی رئال تضمین شده است. بنزما امیدوار است تا سوم فوریه از کمند مصدومیت رهایی یابد و حتی در بازی رئال مادرید در یک چهارم نهایی کوپا دل ری نیز برای تیمش به میدان برود.

کد خبر 551475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.