بازدید مدیرعامل باشگاه سپاهان از منطقه ورزش‌خیز رهنان

مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه جمعی از مسئولین شهری از منطقه ۱۱ شهر اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان به همراه جمعی از مسئولین از جمله شهردار منطقه ۱۱ شهر اصفهان، امام‌جمعه غرب شهر اصفهان و حجت‌الاسلام نبوی، رئیس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی فولاد مبارکه از منطقه ورزش‌خیز و ورزش‌دوست رهنان بازدید کردند.

در این بازدید ساکت پیشنهادهایی را در قالب سه محور به‌منظور ارتقای سطح کیفی و کمی ورزش در منطقه رهنان با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان ارائه داد و گفت: این باشگاه آمادگی و حمایت خود را در درجه نخست جهت برپایی جام شهدای رهنان اعلام می‌دارد.

وی افزود: باشگاه سپاهان در راستای آماده‌سازی ورزشگاه طالقانی رهنان که از مطالبات مردم ورزش‌دوست رهنان است از هیچ‌گونه حمایت و همکاری دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در تشریح سومین پیشنهاد خود برای منطقه ۱۱ شهرداری ضمن اشاره به هواداران این باشگاه از منطقه رهنان که جمعیت چند هزارنفری را تشکیل می‌دهند و همواره حامی و پشتیبان معنوی باشگاه سپاهان بوده‌اند، گفت: در صورت در اختیار قرار دادن مکانی از سوی شهردار منطقه، آماده استقرار محلی به‌عنوان جایگاه حمایت از کانون هواداران باشگاه و برگزاری کلاس‌های پرورش استعداد در همه زمینه‌های ورزشی هستیم.

به گزارش ایمنا اهالی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان و به خصوص رهنان همواره ورزشکارپرور و ورزش‌دوست بوده‌اند. این در حالی است که اکنون مسعود غلامی عضو تیم ملی والیبال کشور، ایمان زکی‌زاده عضو تیم فوتبال باشگاه سپاهان، محسن باباصفری کاپیتان تیم ملی هندبال کشور و شهید سردار فریدون بختیاری از بنیان‌گذاران کانون هواداران باشگاه سپاهان از منطقه رهنان با په عرصه ورزش گذاشته‌اند.

کد خبر 551474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.