۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
قلم طبیعت در نگارخانه صفوی

نمایشگاهی از نقاشی‌های آبرنگ "زهرا غروی" با عنوان "قلم طبیعت" در نگارخانه صفوی برگزار شد.

زهرا غروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه موضوع نقاشی‌های وی در این نمایشگاه، طبعیت است، اظهار کرد: هدف از انتخاب این موضوع، بازی نور و سایه و زاویه‌دیدهای جذاب و متفاوتی است که در تصاویر وجود دارد و در نهایت آرامشی است که از آثار به بیننده القا می‌شود.

وی با اشاره به دلیل برگزاری نمایشگاه افزود: من به دلیل علاقه به قلم و نقاشی به این عرصه وارد شدم، زیرا به کمک این هنر می‌توانم احساسات درونی و اهدافم را بیان کنم و این موضوع در نهایت موجب شد تا اولین نمایشگاه انفرادی خود را با نام " قلم طبیعت" را برگزار کنم تا اهداف و روحیات خود را با مردم به اشتراک بگذارم.

قلم طبیعت در نگارخانه صفوی

این هنرمند اظهار کرد: در جامعه امروزی که سرشار از استرس، تنش، شلوغی و ترافیک رسانه است، مردم از عواملی که باعث آرامش و شادی می‌شود فاصله گرفته‌اند؛ به همین دلیل تلاش کردم با این نقاشی‌ها به سبک واقع‌گرایی یا رئالیسم بدون اضافه کردن هیچ آرایش و مبالغه‌ای این آرامش را به انسان‌ها نشان دهم.

قلم طبیعت در نگارخانه صفوی

غروی با اشاره به دلیل انتخاب عنوان "قلم طبیعت" برای این نمایشگاه، افزود: بیشتر نقاشی‌های من در این نمایشگاه نشان‌دهنده زیبایی‌ها و زاویه‌های مختلفی از طبیعت است که با استفاده از قلم و آبرنگ، احساس شادی و آرامش ناشی از آن را در قالب یک نقاشی در معرض نمایش گذاشتم.

وی افزود: در نمایشگاه "قلم طبیعت" ۱۲ اثر با تکنیک آبرنگ ارائه شده است که در چهار سال اخیر خلق شده‌اند.

قلم طبیعت در نگارخانه صفوی

به گزارش ایمنا، زهرا غروی، متولد سال ۱۳۶۶ در اصفهان است که در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته کامپیوتر دانش‌آموخته شد. وی به دلیل علاقه به هنر از سال ۱۳۹۲ نزد استاد نادر مهذب‌نیا به آموختن نقاشی مشغول شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه "قلم طبیعت" می‌توانند تا ششم بهمن‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطرس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

کد خبر 551451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.