مشارکت جدی شورای شهر بندرعباس در برگزاری یادواره شهدا

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای اسلامی شهر بندرعباس در برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای شهرداری مشارکت جدی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی عباسی در بیست‌وچهارمین جلسه رسمی شورا با قدردانی از شهردار بندرعباس در برگزاری این یادواره، تصریح کرد: شهدای گران‌قدر برای برقراری امنیت و حفاظت از این آب و خاک جان خود را فدا کردند و برگزاری چنین یادواره‌هایی، کمترین کار برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای شهرداری در بارندگی‌های سیل‌آسای هفته گذشته، گفت: این بارندگی، ناایمن بودن منازل واقع در بافت فرسوده را نشان داد، بنابراین ضروری است که دستگاه‌های ذی‌ربط و تصمیم‌گیر در خصوص سنددار شدن منازل واقع در بافت فرسوده چاره‌اندیشی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به حضور مستمر اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیران شهری در مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم، اظهار کرد: با توجه به اهداف شورای ششم که خود را وام‌دار مساجد می‌داند، حضور تمام اعضا در این برنامه‌ها لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در این دیدار مسائل و مشکلات مردم شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در این دیدارها باید به مردم قول‌هایی دهند که قطعاً اجرایی شود و صادقانه با مردم برخورد کنند.

عباسی خطاب به معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، گفت: مرمت و بهسازی خیابان‌ها، معابر، حفاری‌ها و نصب سطل زباله در سطح شهر باید به صورت فوری در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: معاون جدید منابع انسانی شهرداری باید از تبعیض و ناعدالتی در حق نیروهای انسانی شهرداری جلوگیری کند و به دنبال بهبود وضعیت نیروی انسانی شاغل در شهرداری باشد، همچنین از استخدام اتوبوسی نیروها که به نوعی حق‌الناس است، جلوگیری کند.

کد خبر 551425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.