رشد ۲۱۶ درصدی درآمدهای منطقه دو شهرداری اراک

شهردار منطقه دو اراک از رشد ۲۱۶ درصدی درآمدهای این منطقه نسبت به میزان موظفی در دی‌ماه خبر داد.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درآمد منطقه دو شهر اراک، در دی‌ماه سال جاری برابر با موظفی معین شده باید مبلغ ۱۶۲ میلیارد ریال می‌بود که با تلاش کارکنان، مبلغ محقق شده به میزان ۳۴۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۳۰۱ ریال است که به نسبت سال گذشته در این بازه زمانی نشان‌دهنده رشد حدود ۲۱۵.۶ درصدی است.

وی، ضمن اشاره به پرونده‌های واصله به کمیسیون ماده صد، عنوان کرد: طی ماه دی، ۱۲۱ پرونده واصله و تعداد ۱۳۲ مورد پرونده ارسالی از کمیسیون بوده است که برای ۱۱ مورد رأی تخریب و انسداد و به میزان ۲۷۱ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۲۵۰ ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه دو اراک با اشاره به صدور ۱۵ مورد پروانه ساختمانی طی دی‌ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: ۱۴ مورد اتمام بنا و ۳۴۰ مورد بازدید از محل انجام شده است.

وی، با اشاره به بارش برف طی هفته گذشته، گفت: با توجه به بارش‌های اخیر به همت حوزه معاونت خدمات شهری منطقه و با همکاری سازمان مدیریت پسماند، پاکسازی معابر اصلی و یخ‌زدایی پیاده‌راه‌های منطقه جهت بهبود عبور و مرور شهروندان در اسرع وقت انجام شد.

قاسمی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه زیباسازی منطقه، ادامه داد: با تلاش همکاران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رنگ‌آمیزی ترانس و پست برق میدان شریعتی خیابان بهشتی، رنگ‌آمیزی دیوار آلوده پل جهاد، جمع‌آوری بنرهای غیرمجاز در سطح منطقه و نصب تابلوی کوچه شهیدان گمنام خیابان میرزای شیرازی در هفته اخیر صورت گرفته است.

کد خبر 551402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.