کرونا فرصت‌های جدیدی به وجود آورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کرونا وضعیت کشور را تغییر داد. اگر جان انسانی فدا شود با هیچ چیز قابل مقایسه نیست؛ از این رو کادر درمان مسئولیت سنگینی دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش ساکی صبح امروز _ چهارشنبه ششم بهمن ماه_ در آیین معارفه و تکریم ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اظهار کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی در این دوره انجام شد و فعالیت‌های زیادی هم باید برای مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه نباید به فعالیت‌های سنتی عادت کرد و باید عادت‌های گذشته را برای پیشرفت و تجربه اتفاقات خاصی کنار گذاشت، افزود: اگر جان انسانی فدا شود با هیچ چیز قابل مقایسه نیست؛ از این رو کادر درمان مسئولیت سنگینی دارند و چنان‌چه خدمات خوبی به مردم دهند، ارزش بسیار بالا و قابل پاداشی خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کرونا وضعیت کشور را تغییر داد، باعث مجازی شدن آموزش‌ها شد و نقاط مثبتی با خود همراه داشت؛ همچنین تفکر هوشمندانه را در ما به وجود آورد، عادت‌ها را شکست و جامعه را وادار به تغییر کرد.

وی اظهار کرد: از این رو کرونا فرصت‌های جدیدی را به وجود آورد، تغییر عادت را به ما یاد داد و باعث شد جهان را از زوایای دیگر و مسائل و مشکلات خود را به گونه‌ای دیگر ببینیم.

ساکی تصریح کرد: توانایی‌های مردم متفاوت است؛ تلاش خیران و نیکوکاران که برای خود و پیشرفت منطقه به میدان می‌آیند، قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: خیران، انسان‌های رشدیافته‌ای هستند و لازم است با همکاری آن‌ها، گام‌های بهتری در جهت افزایش زیرساخت‌های بهداشت و درمان برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: روزمرگی‌ها ما را به جایی نمی‌رساند؛ باید فرصت استفاده از خیران، سازمان‌های مردم‌نهاد و بانک‌ها برای پیشرفت مردم منطقه باشد و با هم‌افزایی، تغییرات بهتری برای منطقه به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایمنا، صبح امروز آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد که در این مراسم از خدمات سیدعلیرضا مروجی، تقدیر به عمل آمد و کورش ساکی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.

کد خبر 551400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.