حتی یک‌ ساعت کوتاهی در مبارزه با گران‌فروشی جایز نیست

رئیس‌جمهور گفت: دولت موظف است اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری قیمت‌ها را افزایش داده، ‌مردم را تحت فشار قرار دهند. حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درمورد اهمیت توجه به «جهاد تبیین» اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند تا اقدامات مثبت و چشم‌اندازهای روشن را در اذهان عمومی منفی جلوه دهند که در مقابل این گونه فعالیت‌های سو، وظیفه این است که مسئولان و مدیران اقداماتی را که موجب تقویت امید و امیدآفرینی در جامعه می‌شود، افزایش دهند و آن‌ها را به مردم اعلام کنند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تشریح فعالیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امیدآفرینی و نشاط در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: ترجمان ۲۲ بهمن امیدآفرینی است و روزی که در آن ملت‌ها فهمیدند، می‌توانند تاریخ‌ساز باشند.

وی افزود: همه وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه فعالیت خود آنچه انجام داده‌اند را به شیوه‌های مناسب برای افکار عمومی اعلام کنند.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه دولت از انتقاد سازنده استقبال کرده و آن را برای اصلاح امور مناسب و مفید می‌داند، اظهار کرد: بر این باور هستیم که نقد می‌تواند دولت را از آسیب مصون سازد.

رئیس‌جمهور توجه به مدیریت پسماند را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز شهرهای زیادی از مشکل پسماند رنج می‌برند؛ ضرورت دارد برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی برای سامان بخشیدن به این موضوع انجام شود.

وی تاکید کرد: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و در این زمینه مسئولیت دارد اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری، قیمت‌ها را افزایش داده، مردم را تحت فشار قرار دهند؛ لذا حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.

کد خبر 551396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.