جشن صعود تیم ملی بدون حضور تماشاگران

به احتمال قریب به یقین دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق و امارات بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد البته این خبر رسمی نیست.

به گزارش ایمنا، پیش‌تر فدراسیون فوتبال خبر داده بود این بازی‌ها با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد؛ هشت هزار تماشاگر مرد و ۲ هزار تماشاگر زن. سخنگوی دولت هم این خبر را تأیید کرد و حتی ابلاغ حضور تماشاگران از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم صادر شده بود اما به نظر می‌رسد همه موارد اشاره شده در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

روز گذشته ۹ هزار و ۳۷۸ نفر مبتلای جدید شناسایی شدند؛ حالا در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق حتی بازیکنان زیادی از دو تیم هم به بهانه کرونا حق حضور در این بازی را نخواهند داشت. سرعت بالای سرایت ویروس اومیکرون، حتی وزارت بهداشت را مجاب کرده است که تزریق دوز سوم واکسن را هم در دستور کار قرار دهند و این فرایند آغاز شده است و به سرعت ادامه دارد.

خلاصه اینکه برخلاف اروپا که حضور تماشاچی در میادین عادی شده، همه چیز علیه فوتبال است و شاید به همین بهانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق و امارات بدون حضور تماشاگر برگزار شود که این بدون شک خبر خوبی برای حریفان ایران است.

امروز ششم بهمن است و طبیعتاً اگر فدراسیون فوتبال نیت داشت دیدار تیم ملی در برابر عراق را با حضور تماشاگر برگزار کند سامانه بلیط‌فروشی این بازی را راه‌اندازی می‌کرد و با توجه به حضور زنان و حساسیت‌های این موضوع، نکات مربوط به این حضور اطلاع‌رسانی می‌شد.در این زمینه حتی مجوز شورای تأمین هم گرفته شده بود اما این بار ممنوعیت از جانب ستاد کرونا خواهد بود. در صورتی که دیدارهای تیم ملی در بهمن ماه بدون حضور تماشاگر برگزار شود احتمالاً دیدارهای دور برگشت لیگ برتر نیز بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

فدراسیون فوتبال برای برگزاری با تماشاچی این بازی همه کار کرده است و به قصد برپایی یک جشن عمومی مشتاق انجام بازی با تماشاگر بود اما گره کار در جایی است که فعلاً فوتبال توان باز کردن آن را ندارد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 551390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.