خبرگان شهر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را بررسی می‌کنند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها، برای نخستین‌بار بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در حین بررسی از سوی شورا در اختیار خبرگان مستقل از مدیریت شهر و شورا قرار می‌گیرد تا دیدگاه‌های خود را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در گردهمایی اعضای باشگاه شهراندیشان که با هدف ارائه پیشنهادات و ایده‌ها پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان با حضور متخصصان، صاحبان اندیشه و اساتید دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: اساتید دانشگاهی و صاحبان اندیشه به جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان با حضور معاونان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دعوت شدند تا دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

وی با اشاره به تهیه و تعریف تقویمی در مرکز پژوهش‌های شورا، افزود: با تعریف این تقویم پیشنهاد کردیم در حین بررسی بودجه ۱۴۰۱ از سوی شورا برای نخستین بار بودجه شهرداری را در اختیار خبرگان مستقل از مدیریت شهر و شورا قرار دهیم تا نظرات خود را ارائه کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه در جلسات دیگر نیز صاحبان تجربه و ذی‌نفعان در ادوار مختلف شورای شهر که در حال حاضر ارتباطی با مجموعه مدیریت شهری ندارند، دیدگاه خود را پیرامون بودجه ۱۴۰۱ بیان کردند، ادامه داد: بسیاری از این صاحب‌نظران از تهیه‌کنندگان لوایح ملی، محلی و پشتیبان چنین تصمیم‌گیری‌هایی بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه پیشنهادات و ایده‌های ارائه شده در بررسی و تصمیم نهایی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: این انتظار بوده که در تدوین لایحه فرصتی فراهم می‌شد تا دیدگاه‌ها بیان شود، اما اکنون نیز فرصت خوبی به وجود آمده است؛ زیرا شهرداری و شورا از هم جدا نیستند و بدنه مدیریت شهری در مسیر تصویب لایحه به شورا کمک کرده و پیشنهاد اصلاحی را ارائه می‌کند، شورا نیز استقبال و بررسی می‌کند.

نباتی‌نژاد تاکید کرد: هدف از تأسیس باشگاه شهراندیشان، هم‌افزایی متخصصان و دانشگاهیان در قالب عنوان «شهراندیش» است که این جلسه گردهمایی نیز از جنس شهراندیشان بود.

کد خبر 551361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.