بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی تالش در دهه فجر

شهردار تالش گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، پنج پروژه عمرانی در این شهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهرام غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری تالش در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، پنج پروژه در دست افتتاح دارد که با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پارک ۱.۵ هکتاری کرگان‌رود درضلع شمالی این رودخانه شامل اجرای فضای سبز، جدول‌کاری، سنگ‌فرش، تأسیسات روشنایی، مبلمان و نصب ست‌های ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

شهردار تالش گفت: اجرای موزائیک فرش در خیابان‌های امام خمینی (ره)، طالقانی و هفت تیر و بلوارهای شهید سردار سلیمانی و تالشان، کانال آبرو در خیابان‌های علوی، حر و طالقانی و بلوارهای پاییزان و شهید سردارسلیمانی، بتن‌ریزی در کوچه‌های بسیج، انشعابی شهید مصطفی خمینی (فرهنگ)، شهرک بسیجیان، خیابان نهضت و هردشت و احداث دیوار حفاظتی در خیابان شهید مهر قربانی، روبه‌روی تأمین اجتماعی از دیگر طرح‌های عمرانی قابل افتتاح شهرداری تالش دهه مبارک فجر است.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش همواره در تلاش است تا با اجرای طرح عمرانی و عام‌المنفعه رفاه و آسایش را برای شهروندان این شهر فراهم کند.

به گزارش ایمنا، شهر تالش یا هشتپر در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 551349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.