تغییر رویکرد به حوزه بانوان و خانواده در دوره ششم

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با حضور دو بانوی در جمع اعضای شورای شهر و اهتمام و اصرار آنها به حمایت از بانوان در این دوره شاهد رویکردی متفاوت نسبت به حوزه زنان در شهر کرج و مدیریت شهری خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار در آئین تجلیل از بانوان شاغل در مجموعه شورای شهر که صبح امروز _چهارشنبه ششم بهمن‌ماه_ انجام شد، اظهار کرد: حضور دو بانو در شورای شهر که تلاش و اهتمام آنها در موارد متعددی بیش از آقایان عضو شورا بوده است و به طور حتم با این تلاش و پشتکار شاهد رویدادهای مثبت بسیاری در حوزه بانوان شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پس از شکل‌گیری شورای ششم برای نخستین بار و پیش از تشکیل کمیسیون‌ها، کمیته ویژه‌ای با عنوان «بانوان، کودک و خانواده» تشکیل شده است، افزود: این رویکرد ناشی از نگاه ویژه اعضای شورا به موضوع بانوان و خانواده است؛ اگر توانستیم در این ایام طرح‌ها و لوایح زیادی را در شورا بررسی و تصویب کنیم توفیقاتی برای شهر و شهروندان حاصل می‌شود که بدون تردید بانوان نیز در آن شریک هستید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر هر یک از بانوان شاغل در مجموعه شورای شهر نباشند، در انجام تکالیف و مسئولیت‌ها دچار ضعف و مشکل خواهیم شد؛ از این رو حضور تمامی نیروها به ویژه بانوان که در دو سنگر خانواده و جامعه نقش آفرینی می‌کنند، در پیشبرد اهداف شهری بسیار مؤثر است.

وی با تاکید بر اینکه هیچیک از مدیران و مسئولان بدون کمک همسر و خانواده به موفقیتی در جایگاه‌های خود نمی‌رسند، اظهار کرد: در دوره دفاع مقدس نیز کسانی که به مقام ایثار و شهادت نائل آمدند مرهون تربیت و همراهی مادران و همسرانی پاک دامن و شایسته بوده‌اند.

چپردار، اهمیت و ارزش معنوی نقش تربیتی و حمایتی زنان در خانواده را بسیار بالاتر از نقش‌های شغلی و اجتماعی آنان ارزیابی کرد و ادامه داد: مسئولیتی را که بانوان در قبال خانواده، پرورش فرزند و تأمین مدیریت‌ها و رسالت‌های آینده کشور به عهده دارند، مهم‌تر از مسئولیت شغلی است.

کد خبر 551345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.