کادر درمان در دفاع مقدس و دوران کرونا جایگاه ویژه‌ای داشتند

نماینده ویژه رئیس مجلس در کاشان و آران و بیدگل گفت: کادر درمان در جنگ سخت دفاع مقدس و جنگ نرم ویروس کرونا، مرد میدان بودند و در هر دو عرصه جایگاه ویژه‌ای داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نایینی صبح امروز _چهارشنبه، ششم بهمن ماه_ در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با جدیت و تلاش رزمندگان پیروز میدان شدیم، اظهار کرد: در آن روزهای سخت هر رزمنده یک جعبه امداد نیز با خود داشت و طریقه استفاده از آن را آموزش می‌دید و اهمیت بهداشت و سلامتی بر همه هویدا بود.

وی افزود: دشمن در این جنگ سخت به جز لطمه جسمی به آسیب روحی رزمندگان نیز اهتمام داشت، از این‌رو جایگاه پرستار و پزشک در جنگ سخت مشخص است.

نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: این در حالی است که در جنگ نرم نیز کادر درمان جایگاه ویژه‌ای دارند، با توجه به نوع ویروسی که در جامعه منتشر شد این وضعیت بسیار کادر درمان را اذیت کرد.

وی ادامه داد: کادر درمان در دوران کرونا در این جبهه حتی سخت‌تر از جبهه قبلی مجاهدت کرد و شهیدان بسیاری در این راه داشت.

نایینی ضمن قدردانی از خدمات مروجی گفت: اعتقاد داریم ساکی، فردی جهادی و توانا است که گره‌های بزرگی را به دست خود باز خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد که در این مراسم از خدمات سید علیرضا مروجی تقدیر به عمل آمد و کوروش ساکی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.

کد خبر 551344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.