تقدیم بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری برف انبار به شورا

شهردار برف انبار گفت: بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری با رقم ۷۴ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری در ۹۱ صفحه شامل منابع درآمد و هزینه (از قبیل اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای) بر مبنای رقم ۷۴ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال برای بررسی و تصویب تقدیم شورای شهر شد.

وی با بیان اینکه مبلغ پیشنهادی بودجه بر اساس دریافت نظرات اعضای شورا در جلساتی که در محل شهرداری برگزار داشتیم تکمیل شده است.

شهردار برف انبار تصریح کرد: با کمک مجموعه شهرداری و همکاری شورای شهر پس از تحقق بودجه سال آینده شاهد اتفاقات خوبی با اجرای پروژه‌های قابل اجرا در حوزه عمران شهری خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس ماده ۶۸ قانون شهرداری‌ها سهم اعتبارات جاری ۶۰ درصد و سهم عمرانی ۴۰ درصد است که شهرداری برف انبار بر اساس سال‌های قبل حدود ۲۳ درصد از سهم اعتبارات جاری صرفه‌جویی و کسر و به اعتبارات عمرانی اضافه کرده که مبلغ قابل ملاحظه‌ای نسبت به کل بودجه است.

شریعتی‌نیا افزود: با این شرایط سهم اعتبارات جاری مبلغ ۲۷ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال و سهم عمرانی ۴۶ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال است.

وی با اشاره به مهمترین پروژه‌های قابل اجرا در سال آینده، گفت: آسفالت معابر شهری، پیاده‌روسازی، زیباسازی شهری، احداث پارک و مجموعه بازی محله سنگ‌باران، تکمیل فاز دوم پارک ساحلی شهر، احداث کانال، جدول‌گذاری و پل‌سازی، توسعه مبلمان شهری، ساماندهی و توسعه آرامستان‌ها و گلزارهای شهدا از مهمترین پروژه‌های قابل اجرا در سال آینده به شمار می‌رود.

شهردار برف انبار گفت: احداث میدان در ورودی محله خمسلو و محله سنگ‌باران از سمت فریدون‌شهر از مهمترین پروژه‌ها است که در صورت مساعدت مالکان اراضی واقع در این پروژه‌ها پس از مصوب طرح‌های پیشنهادی قابل اجرا خواهد بود.

کد خبر 551329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.